A A+ A++

Podczas wycieczki lotniskowej, uczestnicy będą mieli okazje to wczucia się w rolę pasażerów odlatujących i przylatujących do Kraków Airport. Dynamicznie rosnący ruch pasażerski, ciągłe podnoszenie standardów obsługi pasażerów oraz wyprzedzanie oczekiwań naszych klientów to główne wyzwania Kraków Airport na najbliższy czas, dlatego podczas przejścia po terminalu, na żywo zaprezentujemy w jaki sposób radzimy sobie z realizacją tych wyzwań. Uczestnicy wycieczki zapoznają się także z unowocześnioną infrastrukturą lotniskową oddaną do użytku w 2016 roku w ramach kompleksowej modernizacji i rozbudowy terminalu pasażerskiego. Nieprzerwany udział Kraków Airport w programie ACI Airport Service Quality (ASQ) od 2007 roku oraz nagroda Best Improvement za 2016 rok w kategorii Europa, będzie również okazją do podzielenia się z uczestnikami wycieczki naszymi doświadczeniami w zakresie customer experience oraz wprowadzonych w życie nowych udogodnień będących odpowiedzią na potrzeby naszych klientów (np. bezpłatne telefony dla pasażerów, ćwiczenia relaksacyjne z trenerami personalnymi w strefie odlotowej czy strefa rozrywki zapewniająca pasażerom aktywności w części ogólnodostępnej).

Czas trwania wycieczki 60-75 min.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProgram ramowy
Następny artykułBlockStarPlanet – poradnik do gry AND, iOS, WWW