A A+ A++

Czujność pracownicy banku i szybka wymiana informacji z policjantami z zabrzańskiej Komendy uchroniła 80-latka przed utratą 35 tys. zł. Podczas rozmowy z seniorem kobieta nabrała podejrzeń, że może to być próba wyłudzenia pieniędzy metodą „na policjanta”. Nie myliła się i dzięki temu starszy pan nie stracił swoich oszczędności.

80-latek oszukany metodą “na policjanta”

Do policjantów zadzwoniła zaniepokojona pracownica banku i powiedziała oficerowi dyżurnemu o tym, że przed chwilą jeden z klientów banku, starszy pan, chciał wypłacić kilkadziesiąt tysięcy złotych. Na pytanie, po co mu taka gotówka mężczyzna nie potrafił podać konkretnego powodu. Pracownica zorientowała się, że może to być próba oszustwa, tzw. metodą „na policjanta” i powiadomiła funkcjonariuszy. Oficer dyżurny natychmiast do miejsca skierował funkcjonariuszy.

Kryminalni podczas rozmowy z 80-latkiem ustalili, że do mężczyzny zadzwoniła oszustka podająca się za policjanta. Podczas rozmowy kobieta chciała, aby mężczyzna nie odkładał słuchawki i wykonywał wszystkie jego polecenia.

Na szczęście, dzięki szybkiej reakcji pracownika banku i działań policjantów, senior nie straciła 35 tys. zł, bo tyle próbowała wyłudzić od niego kobieta podająca się za policjanta.

– Kolejny raz apelujemy o rozwagę przy podejmowaniu szybkich decyzji finansowych. Pod żadnym pozorem nie powierzajmy gotówki obcym osobom. Przypominamy także, że policjanci NIGDY nie zwracają się z prośbą o przekazanie pieniędzy – przypominają zabrzańscy policjanci.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułChief Data Officer to często stanowisko niezrozumiałe dla pracowników
Następny artykułChyba ku swojemu zaskoczeniu, Niemcy już doświadczają gazowego szantażu Gazpromu