Jedna z najgorętszych tegorocznych premier na konsolach Sony okazała się być naprawdę niesamowitym tytułem, któremu w naszej recenzji przyjrzał się sam Roger. Tytuł zbiera zewsząd mnóstwo pochwał, twórcy liczą zapewne setki tysięcy sprzedanych kopii, a Digital Foundry przyjrzało się dziełu Ember Lab, aby ocenić go pod kątem technologicznym.
Unreal Engine 4 dając deweloperom potężne możliwości, nie wymaga od nich także dużego skupienia się na wyciśnięciu z niego maksimum możliwości optymalizacyjnych, bo dostępne do tego narzędzia są łatwe w obsłudze, dzięki czemu większość produkcji robionych na silniku Epic Games jest po prostu piękna i jednocześnie działa świetnie zarówno na konsolach jak i na PC.
Redakcja DF przetestowała grę na PS4 Pro, PS5 oraz PC i z ich badań wynika, że edycja na PS4 Pro działa z dynamiczną rozdzielczością 1440p, która może mieć spadki do 1188p. Podczas walki tytuł stara się utrzymać 30 klatek, choć nie zawsze mu to dobrze wychodzi, ale generalnie rzecz ujmując twórcy przyłożyli się do edycji na poprzednią generację.
Edycja na PS5 nie jest jednak aż tak dopieszczona jak ta na PC i niekiedy oferuje nam tekstury z niskich ustawień na komputerach osobistych – choć dotyczy to tła i mało ważnych obiektów. Tak to w trybie jakościowym gra trzyma stabilne 30 klatek, zaś w trybie wydajności waha się od 50 do 60 ramek.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS