Magdalena Warchala-Kopeć: Sporo się mówi o kondycji psychicznej uczniów w czasie pandemii. O kondycji nauczycieli mówi się niewiele.
Dawid Mędrala*: Przed pandemią też nie był to temat uznawany za społecznie ważny. Istniała szansa, że pandemia coś zmieni, że nauczyciele zostaną bardziej docenieni. Spadły na nich przecież nowe obowiązki i wyzwania związane z edukacją zdalną czy z pracą w reżimie sanitarnym. Zamiast ze wsparciem i zrozumieniem spotkali się jednak z hejtem i ostrą krytyką ze strony praktycznie wszystkich środowisk. Rozliczano ich z tego, jak pracują, ile pracują, jaka jest jakość ich pracy. Ocen dokonywano na podstawie tego, co można było zobaczyć w czasie lekcji zdalnych, które mają niewielki związek z rzeczywistą pracą na typowej lekcji. A przecież nauczycielom, tak samo jak nam wszystkim, trudno było dostosować się do nowej sytuacji. Pozostawiono ich samych sobie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS