A A+ A++

Jedną z największych funkcji promowanych przez Sony w przypadku PS5 i Microsoft dla nowych Xboxów jest możliwość korzystania z akcelerowanego sprzętowo ray tracingu, dzięki czemu szczegóły, jak oświetlenie, cienie i odbicia, są bardziej realistyczne niż kiedykolwiek wcześniej na konsolach.

W przypadku Far Cry 6 gracze na tych platformach będą musieli jednak obyć się smakiem. W niedawnym wywiadzie przeprowadzonym przez Wccftech główna programistka zespołu Ubisoft 3D, Stephanie Brenham, została zapytana o technologię wykorzystywaną w nadchodzącym Far Cry 6. Jedno z najciekawszych pytań brzmiało: “Czy ray … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBudka i Siemoniak będą ukarani? Borowczak: Nic się nie stało
Następny artykuł82 urodziny Mariana Kasprzyka