Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata – polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture.
W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie biura prasowego, media i influencer relations, działań z zakresu kreowania wizerunku marki, a także koordynacja działań CSR na poziomie ogólnopolskim oraz lokalnym. Poprzednią agencją obsługującą Salony Agata PRowo była 24/7Communication.
Agata S.A. to polska firma z ponad 60-letnią historią. Zdobywane przez lata doświadczenie pozwoliło stworzyć markę z kompleksową i konkurencyjną ofertą obejmującą meble oraz dodatki i akcesoria do aranżacji wnętrz od kilkuset producentów, w wielu stylach wnętrzarskich reprezentujących najnowsze trendy. To, co charakteryzuje ofertę marki, to m.in. dostępność wielu inspiracji i częstych nowości w salonach stacjonarnych oraz w prężnie rozwijającym się kanale e-commerce. Zróżnicowany asortyment i możliwość częściowej personalizacji wybranych produktów sprawiają, że Salony Agata odpowiadają na potrzeby szerokiego grona klientów i każdy znajdzie w nich coś dla siebie. Firma stale rozwija się, otwierając kolejne punkty sprzedaży.
W ramach bieżącej współpracy do zadań Big Picture należy opracowanie całościowej strategii działań PR marki, z uwzględnieniem kontynuacji działań komunikacyjnych wokół platformy „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego.”, koordynacja współpracy z mediami i influencerami oraz pozycjonowanie oferty w mediach. Agencja będzie również odpowiadała za działania z zakresu brand experience oraz realizację projektów i wydarzeń specjalnych, spotkań z dziennikarzami oraz influencerami, a także wsparcie serwisu noiladnie.pl, dedykowanego wszystkim osobom chcącym na nowo zaprojektować swoje cztery kąty.
Do zadań zespołu korporacyjnego należy doradztwo strategiczne, pozycjonowanie eksperckie oraz komunikacja działań CSR.
Współpraca została nawiązana od września 2021 r. w wyniku przetargu i ma charakter długofalowy.
Kontynuuj czytanie
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS