To trzecie otwarcie ofert w czterech przetargach, na jakie podzielono budowę drogi ekspresowej S10 między Bydgoszczą a Toruniem. Przypomnijmy, że na pierwszy odcinek (od węzła Bydgoszcz Południe w Stryszku do Emilianowa) najkorzystniejszą cenę zaoferował Budimex, zaś na trzeci (od Solca Kujawskiego do węzła Toruń Zachód) – konsorcjum Kobylarni i Mirbudu.
Dziś (13 września) dowiedzieliśmy się, kto chce zbudować liczący niespełna 12 km ostatni, “toruński” fragment trasy. “Rozpocznie się na wschód od istniejącego węzła Toruń Zachód i prowadzić będzie w znacznej mierze śladem pasa rezerwowego, pozostawionego przed laty przy budowie południowej obwodnicy miasta. Droga biegnąć będzie w kierunku węzła Toruń Południe, gdzie kierowcy wjeżdżają na autostradę A1” – opisuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. “W ramach budowy powstaną również dwa zupełnie nowe węzły. Pierwszy to Toruń Podgórz w miejscu obecnego wiaduktu będącego przedłużeniem ul. Drzymały, prowadzącej na poligon wojskowy. Drugi to węzeł Toruń Czerniewice, który ułatwi kierowcom wjazd na S10 oraz A1 z drogi krajowej nr 91, czyli ul. Łódzką”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS