A A+ A++

To trzecie otwarcie ofert w czterech przetargach, na jakie podzielono budowę drogi ekspresowej S10 między Bydgoszczą a Toruniem. Przypomnijmy, że na pierwszy odcinek (od węzła Bydgoszcz Południe w Stryszku do Emilianowa) najkorzystniejszą cenę zaoferował Budimex, zaś na trzeci (od Solca Kujawskiego do węzła Toruń Zachód) – konsorcjum Kobylarni i Mirbudu.

Dziś (13 września) dowiedzieliśmy się, kto chce zbudować liczący niespełna 12 km ostatni, “toruński” fragment trasy. “Rozpocznie się na wschód od istniejącego węzła Toruń Zachód i prowadzić będzie w znacznej mierze śladem pasa rezerwowego, pozostawionego przed laty przy budowie południowej obwodnicy miasta. Droga biegnąć będzie w kierunku węzła Toruń Południe, gdzie kierowcy wjeżdżają na autostradę A1” – opisuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. “W ramach budowy powstaną również dwa zupełnie nowe węzły. Pierwszy to Toruń Podgórz w miejscu obecnego wiaduktu będącego przedłużeniem ul. Drzymały, prowadzącej na poligon wojskowy. Drugi to węzeł Toruń Czerniewice, który ułatwi kierowcom wjazd na S10 oraz A1 z drogi krajowej nr 91, czyli ul. Łódzką”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDwóch ośmioklasistów planowało masakrę w swojej szkole
Następny artykułWyborcza karuzela w Berlinie, Paryżu i Rzymie