Mieszkańcy w każdej chwili mogą skontaktować się z zarządcą lub administratorem swojego budynku i zapytać o możliwość skorzystania z wcześniejszego włączenia ogrzewania.
Usługa eliminuje problem temperatury w mieszkaniach w okresach przejściowych takich jak późna wiosna lub wczesna jesień, kiedy to mieszkańcom zdarza się odczuwać dyskomfort związany z tym, że ogrzewanie już zostało wyłączone lub jeszcze nie zostało włączone.
Infografika
O USŁUDZE
Ciepło przez cały rok to usługa polegająca na automatycznym rozpoczęciu i zakończeniu ogrzewania niezależnie od pory roku, zgodnie z panującymi warunkami pogodowymi.
Automatyka pogodowa steruje procesem dostarczania ciepła i uruchamia lub wstrzymuje dostawę ciepła przy wystąpieniu zewnętrznych temperatur progowych określonych wcześniej przez zarządcę lub administratora danego budynku.
Gwarantuje to optymalne wykorzystanie dostaw ciepła, które mogą być dostarczane zawsze, gdy jest taka potrzeba. Usługa jest możliwa dlatego, że system ciepłowniczy może pracować w systemie ciągłym, bez przerw w okresie „letnim”, co oznacza, że ciepło może być dostarczane zawsze wtedy, gdy mieszkańcy go potrzebują.
ILE TO KOSZTUJE?
Uruchomienie usługi jest bezpłatne. Korzystając z ciepła przez cały rok system dostawy ciepła w budynku pozostaje w got- owości do pracy, niezależnie od pory roku. Odbiorca płaci tylko za dostarczone ciepło, z którego korzysta. Pobór ciepła sieciowego jest rozliczany według faktycznego zużycia, czyli opłaty naliczane są tylko wówczas, gdy automatyka pogodowa uruchamia dostawę ciepła.
JAK URUCHOMIĆ USŁUGĘ?
Mieszkańcy budynków wielorodzinnych zainteresowani usługą powinni skontaktować się ze swoim zarządcą/administratorem z prośbą o włączenie ogrzewania, on zaś z lokalnym dystrybutorem ciepła w celu ustalenia warunków korzystania z ciepła.
Więcej informacji na stronach:
www.cezpolska.pl
www.cieplo-sieciowe.pl
www.cieplodlakrakowa.pl
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS