A A+ A++

Łącznie po sześciu spotkaniach na mistrzostwach Europy Polacy mają ich na koncie już 44 asów.  Dzięki ich dobrej formie na zagrywce Sport.pl ufunduje młodym siatkarzom 132 stroje meczowe!

Mistrzostwa Europy rozpoczęły się 1 września. Mistrzostwa odbywają się w czterech krajach (Polska, Finlandia, Czechy, Estonia), a siatkarze Vitala Heynena są jednym z ich faworytów. Polacy rozegrali w nich sześć  spotkań (z Portugalią, Serbią, Grecją, Belgią, Ukrainą i Finlandią) i wszystkie z nich wygrali.  W sobotę pokonali reprezentację Finlandii w 1/8 finału i pewnie awansowali do ćwierćfinału, w którym zagrają z reprezentacją Rosji.

Zobacz wideo

Na czym polega akcja “Stroje za asy”?

Za każdy as serwisowy w wykonaniu polskich siatkarzy Sport.pl ufunduje trzy komplety strojów siatkarskich. Trafią one do specjalnej puli, z której po turnieju zostaną rozdzielone między kilkanaście drużyn młodzieżowych, męskich i żeńskich. Dodatkowo, wybrana przez redakcję drużyna zdobędzie nagrodę główną — lekcję siatkówki z legendą tego sportu Krzysztofem Ignaczakiem, byłym reprezentantem Polski i mistrzem świata z 2014 roku.

Mocna zagrywka Sport.pl – #StrojeZaAsy w siatkarskich mistrzostwach Europy

Częścią akcji “Stroje za asy” są także liczniki asów. Sport.pl uruchomił je w internecie oraz na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej na budynku Cepelii w Warszawie i Dworca Głównego w Katowicach — polskiej nieoficjalnej stolicy siatkówki, w której odbędzie się faza finałowa całej imprezy. To kolejna akcja serwisu, w ramach której redakcja uruchamia specjalny licznik. Wiosną działał “Licznik rekordu”, dzięki któremu można było śledzić informacje o strzeleckich wyczynach Roberta Lewandowskiego oraz jego kolejne gole w pogoni za rekordem Gerda Muellera.

– Siatkarscy mistrzowie świata są idolami wielu polskich kibiców, a szczególnie dzieci, które zaczynają grać w siatkówkę i trenować w klubach — mówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny Sport.pl. – Chcieliśmy nadać odbywającym się w Polsce Mistrzostwom Europy dodatkowego wymiaru. Dzięki naszej akcji idole w pewnym sensie będą mogli zrobić coś dla swoich potencjalnych następców, a radość kibiców z każdego punktu zdobytego asem serwisowym będzie większa, bo skorzystają dzieciaki z mniej zamożnych klubów — dodaje Cegliński.

Akcja “Stroje za asy” potrwa od 2 do 19 września br., kiedy to w katowickim Spodku zakończą się Mistrzostwa Europy. Jej podsumowanie i ogłoszenie laureatów pojawią się w turniejowych analizach na Sport.pl, m.in. w programie “Sekcja siatkarska”. Im więcej asów, tym więcej strojów, dlatego cały Sport.pl trzyma kciuki za skuteczność naszych reprezentantów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTo nie zwycięstwo. To demolka! Popis Polaków!
Następny artykułPolscy siatkarze w ćwierćfinale ME! Koncert biało-czerwonych