Dzisiaj, 7 września (15:44)
Były szef Sony Worldwide Studios obawia się, że olbrzymie koszty produkcji gier na PlayStation 5 spowodują, że twórcy będą obawiać się ryzyka.
To z kolei może przełożyć się na jeszcze większą liczbę sequeli niż dotychczas. Wprowadzenie nowej marki na rynek zawsze wiąże się ze znacznie większymi wydatkami na marketing oraz ze zwiększonym ryzykiem. Nic dziwnego, że niektóre studia skupiają się na rozwijaniu dwóch czy trzech sztandarowych brandów. Santa Monica inwestuje przede wszystkim w serię God of War, a Naughty Dog – w The Last of Us i Uncharted.
Shawn Layden, były szef Sony Worldwide Studios, obawia się (choć dla niektórych nie będzie to pewnie żaden powód do obaw), że w nowej generacji PlayStation sytuacja ta może się … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS