Po południu bank w lakonicznym komunikacie potwierdził, że doszło do awarii.
“Szanowni Państwo, informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont. Przepraszamy za tę sytuację” – czytamy w krótkim oświadczeniu, które opublikowano wieczorem na stronach banku.
Po godz. 20 komunikat banku został uzupełniony.
“Informujemy, że dziś w nocy przywrócimy poprawne stany kont. Raz jeszcze serdecznie przepraszamy” – podkreślono.
Sygnały o problemach klientów Credit Agricole dostaliśmy na Gorącą Linię RMF FM. Mi akurat teraz zniknęło z rachunku ponad 200 zł i jestem według systemu na minusie, gdzie nie posiadam takich uprawnień – napisał jeden ze słuchaczy. Księguje podwójnie operacje wykonane już miesiąc temu, znikają pieniądze z konta, wszystkie infolinie wyłączone – dodał inny.
Podczas płacenia za paliwo na stacji moja karta została dwa razy odrzucona. Byłam pewna, że mam środki, więc weszłam na serwis internetowy banku i zobaczyłam, że nie tylko nie mam zgromadzonych tam środków, ale i mam duży minus. Zaś w liście transakcji są takie, których dziś nie robiłam. Zdenerwowałam się. Przez godzinę próbowałam skontaktować się z bankiem. Po dodzwonieniu się na infolinię usłyszałam, że faktycznie jest awaria, polegająca na powtórnym księgowaniu wybranych transakcji do kilku miesięcy wstecz – poinformowała nas słuchaczka z Trójmiasta. Zapytałam, kiedy problem zostanie rozwiązany – usłyszałam że nie wiadomo, bo są w trakcie analizy. Zapytałam, czy powiadomią klientów o tym, kiedy problem zostanie rozwiązany i uwaga! Usłyszałam, że mam zadzwonić jutro lub za kilka dni, bo oni nie mają czasu, żeby dzwonić do każdego dotkniętego awarią – dodała.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS