A A+ A++

Jak widać na załączonym obrazku, pierwszy punkt detekcji zlokalizowano przed zakrętem nr 10 (“Renaultbocht”), a punkt aktywacji zaraz za nim, na długiej prostej.

Druga strefa DRS jest już jednak nieco ciekawszym przypadkiem. Tam bowiem punkt detekcji wyznaczono przed zakrętem nr 13 (“Kumhobocht”), ale punkt aktywacji przeniesiono dopiero za bardzo pochyloną “czternastkę” (“Arie Luyendykbocht”), więc kierowcy będą musieli ją pokonać z zamkniętą klapą.

Decyzja ta oczywiście może negatywnie wpłynąć na ilość manewrów wyprzedzania na prostej start/meta, ale FIA tłumaczy się dbałością o bezpieczeństwo na torze.

Federacja zastrzega przy tym jednak, że po tegorocznej rundzie rozważy przesunięcie punktu aktywacji przed zakręt nr 14.

Rok temu na Zandvoort Max Verstappen wykonał demonstracyjny przejazd starym bolidem Red Bulla. Onboard z tego okrążenia można obejrzeć poniżej.



Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStar Wars: X-Wing Alliance TIE Fighter: Total Conversion (TFTC) v.1.1 PC
Następny artykułRocznica wybuchu II wojny światowej. Uroczystości w Giżycku [ZDJĘCIA]