The Ascent okazało się świetną produkcją, która jednak borykała się z pewnymi problemami z wydajnością na PC w dniu premiery. Nie każdy zgłaszał problemy, ale część graczy miała kłopoty przede wszystkim z zacinaniem animacji i ogólnym zawieszaniem software’u.
Właśnie wprowadzono Patch numer 2, który ma naprawiać przede wszystkim wspomniane problemy z wydajnością w The Ascent. Jeśli mieliście problem z zaliczeniem pewnych osiągnięć w grze, ten aspekt też powinien już zostać załatany. Pliki z Patchem 2 są już gotowe do pobrania.
Zmiany w patchu 2 do The Ascent:
Wydajność:
- DX12 jest teraz domyślną opcją dla Windows Store
- DX11 jest teraz wspierane przez Windows Store.
- Wprowadzono liczne ulepszenia zmniejszające zacinanie animacji na DX11 i DX12.
- Domyślnie Ray Tracing jest wyłączony na wszystkich platformach.
Stabilność (wszystkie platformy):
- Naprawiono zawieszanie gry w trybie Single Player i Coop.
- Save Progress (wszystkie platformy).
- Poprawiono problem sprawiający, że tracono wyposażenie.
Gameplay:
- Naprawiono problem, który sprawiał, że nie pojawiał się FullChrome w Misji 2.
- Naprawiono działanie “Sell All Duplicates”.
- Zmniejszono częstotliwość wypowiedzi Kiry, kiedy zabijani są cywile.
- Osiągnięcia (wszystkie platformy):
Poprawiono problemy z wieloma osiągnięciami.
Inne poprawki:
- Naprawiono problemy z detekcją kolizji.
Sprawdźcie przy okazji, jak niesamowicie The Ascent wygląda w trybie kamery FPP.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS