A A+ A++

Dotarła do nas ciekawa informacja, że parkomaty w Gliwicach nie przyjmują “nowych” monet. Otrzymaliśmy wiadomość od Czytelniczki. Publikujemy ją w całości.

“Chciałam opisać sprawę parkomatów w Gliwicach. Próba wniesienia opłaty w dwóch parkomatach przy ul. Górnych Wałów – zakończona niepowodzeniem – oba odrzucają monety. Zajęło mi to 10 min, a po powrocie do auta za szybą czekało już na mnie wezwanie do zapłaty 30 zł. Reklamacja na infolinii Strefy Płatnego Parkowania. I co się okazuje? Problem jest doskonale znany. Operator SPP, czyli Śląska Sieć Metropolitalna ma pełną świadomość tego, że parkomaty nie są dostosowane do nowych monet, ale NIC Z TYM NIE ROBI. Poinformowała mnie o tym pani na infolinii SPP kiedy chciałam złożyć reklamację. Jak wyjaśniono mi na infolinii – kierowca ma 5 minut na dokonanie płatności. Pani poinformowała mnie, że zawsze można skorzystać z aplikacji. Oczywiście, że można, ale skoro parkomaty mają funkcję płatności gotówką, to powinna ona funkcjonować. Może uczciwie byłoby umieścić na parkomatach informację, że działają one tylko na stare monety? Skoro wymaga się od kierowców, by w ciągu 5 minut dokonali płatności, uczciwie byłoby zapewnić sprawność urządzeń – tym bardziej w sytuacji gdy ma się wiedzę, że nie mają pełnej funkcjonalności. O zagwarantowaniu możliwości płacenia kartą już nie wspomnę”.

Dzisiaj opublikowaliśmy też inny artykuł na temat parkomatów w Gliwicach i ich “funkcjonalności”. Zachęcamy do lektury.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowa przepompownia przy ul. Konstytucji 3 Maja już działa
Następny artykułNiehandlowe niedziele coraz większą fikcją. Lidl otworzy sklepy