A A+ A++

W tym roku zadebiutuje jeszcze przynajmniej kilka, potencjalnie bardzo ciekawych gier. Wśród nich znajdziemy m.in. wyczekiwanego Dying Light 2 od polskiego studia Techland oraz Marvel’s Guardians of the Galaxy, autorstwa Eidos Montreal. Druga część “zombie-apokalipsy” po wielu perturbacjach zadebiutuje na rynku 7 grudnia (oby w lepszym stanie niż Cyberpunk 2077 z 10 grudnia 2020). Z kolei Marvel’s Guardians of the Galaxy, w przeciwieństwie do Avengers, ma być projektem w pełni skupiającym się na trybie pojedynczego gracza, z wyborami które mają przełożyć się na prezentowaną fabułę. Strażnicy Galaktyki pojawią się na rynku dokładnie 26 października. Co łączy obie wspomniane produkcje? Okazuje się, że ścisła współpraca z firmą NVIDIA.

Nadchodzące gry – Marvel’s Guardians of the Galaxy oraz Dying Light 2 otrzymają na premierę wsparcie dla Ray Tracingu oraz techniki NVIDIA DLSS.

Dying Light 2 oraz Marvel's Guardians of the Galaxy z obsługą Ray Tracingu oraz techniki NVIDIA DLSS od premiery [1]

Dying Light 2 Stay Human – premiera gry odbędzie się pod koniec 2021 roku. Techland pokazał nowy gameplay trailer

NVIDIA poinformowała, iż gra Marvel’s Guardians of the Galaxy będzie wspierać zarówno Ray Tracing jak i technikę DLSS w swojej najnowszej wersji. Samo śledzenie promieni nie będzie jednak najbardziej imponującą formą, bowiem twórcy z firmy Eidos Montral zdecydowali się wyłącznie na implementację odbić opartych na RT. Poniżej można zobaczyć krótki film z aktywnymi, zaawansowanymi odbiciami. Dzięki DLSS możemy z kolei liczyć na bardziej płynną rozgrywkę, nawet na słabszych kartach GeForce RTX.

Dying Light 2 oraz Marvel's Guardians of the Galaxy z obsługą Ray Tracingu oraz techniki NVIDIA DLSS od premiery [2]

Marvel’s Guardians of the Galaxy oficjalnie zaprezentowane. Tytuł twórców Deus Ex: Mankind Divided nie będzie grą-usługą

Także Techland ściśle współpracuje z NVIDIĄ, choć tutaj implementacja Ray Tracingu ma być już zauważalnie bardziej widoczna. W nadchodzącym tytule Dying Light 2, oprócz odbić, RT zostanie wykorzystane także do symulowania globalnego oświetlenia, a także ulepszonego cieniowania. Poniżej można zobaczyć materiał wideo, w którym gra działa ze wszystkimi efektami śledzenia promieni. Drugi film to z kolei prezentacja Dying Light 2 wprost z dzisiejszej konferencji Microsoftu w ramach targów Gamescom 2021. Widać, że gra zachowa spektakularny parkour, a jednym z ważniejszych elementów tytułu będą brutalne starcia z gangami. Oczywiście oprócz śledzenia promieni, w wersji PC nie zabraknie wsparcia dla techniki NVIDIA DLSS. 

Źródło: NVIDIA

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAssassin's Creed: Valhalla Intro Cutscene Skip v.1.0 PC
Następny artykułZwycięstwo zadedykowali kontuzjowanym zawodnikom