A A+ A++

Sony świętuje wczorajszą premierę ulepszonej wersji rewelacyjnego hitu sprzed 12 miesięcy jakim było Ghost of Tsushima, które to w wybitny sposób w pewnym sensie pożegnało PlayStation 4. Dzięki dodatkowej pracy włożonej w swój tytuł ekipa Sucker Punch mogła przybliżyć nam kolejną opowieść i przywitać się z PlayStation 5.

Jak zwykle next-genowa aktualizacja stała się dobrą okazją, aby sprawdzić czego deweloperzy nauczyli się przez ostatni rok i jak wykorzystali możliwości nowego sprzętu, co sprawdziła redakcja Digital Foundry. Oprócz oczywiście nowej zawartości, której recenzję przeczytacie na naszym portalu, w ulepszonej edycji znalazło się miejsce dla stabilnych jak skała 60 klatek na sekundę, miejscami nieco lepszych tekstur niektórych obiektów, a także natywnej rozdzielczości 4K.

Niestety oprócz tego deweloperzy zbyt wiele nie zmienili. Pre-renderowane cutscenki zamieniono przerywnikami w czasie rzeczywistym, a możliwości dysku SSD sprawiły, że najdłuższe czasy wczytywania zamykają się w niespełna 4 sekundach! Poza tym nie doświadczycie tu nowych metod renderowania, dodatkowych efektów, czy unikalnych funkcji w postaci ray-tracingu. 

Korzystając z okazji zapraszamy Was również do sprawdzenia poradnika dedykowanego nowemu dodatkowi Iki Island.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIvan Zaytsev przejdzie operację
Następny artykułPiłka w bramce, ale gola nie zobaczysz. Komentatorzy zdębieli. Nagle: gooool! [WIDEO]