Jeden z twórców God of War (2018) postanowił podzielić się z fanami serii God of War interesującą ciekawostką. Mianowicie, topór Kratosa – nazywany Lewiatanem – zwiększa lub zmniejsza swoją objętość w zależności od tego, jaką czynność wykonujemy na ekranie.
Przykładowo, mając zawieszoną broń na plecach, jest ona mniej więcej 20% mniejsza niż wtedy, gdy główny bohater hitu z 2018 roku trzyma ją w dłoni. Praktyka ta – według dewelopera odpowiadającego za animacje, Roberta Morrisona – jest stosowana przez wielu twórców w celu zapewnienia jak najlepszego widowiska, ponieważ zmienienie skali danego przedmiotu pomaga “wykadrować ujęcie” w taki sposób, jak zażyczą sobie tego deweloperzy.
https://twitter.com/RobertAnim8er/status/1428563236341878785?s=20
Istnieje spore prawdopodobieństwo, że w grze zmodyfikowano jeszcze więcej obiektów w taki sam sposób, aby nadać walce pikanterii.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS