A A+ A++

Jeden z twórców God of War (2018) postanowił podzielić się z fanami serii God of War interesującą ciekawostką. Mianowicie, topór Kratosa – nazywany Lewiatanem – zwiększa lub zmniejsza swoją objętość w zależności od tego, jaką czynność wykonujemy na ekranie.

Przykładowo, mając zawieszoną broń na plecach, jest ona mniej więcej 20% mniejsza niż wtedy, gdy główny bohater hitu z 2018 roku trzyma ją w dłoni. Praktyka ta – według dewelopera odpowiadającego za animacje, Roberta Morrisona – jest stosowana przez wielu twórców w celu zapewnienia jak najlepszego widowiska, ponieważ zmienienie skali danego przedmiotu pomaga “wykadrować ujęcie” w taki sposób, jak zażyczą sobie tego deweloperzy.

Istnieje spore prawdopodobieństwo, że w grze zmodyfikowano jeszcze więcej obiektów w taki sam sposób, aby nadać walce pikanterii.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułME K, gr. D: Ukrainki straciły tylko seta z Finlandią, Rumunki bez szans w starciu ze Szwecją
Następny artykułTomasz Karolak w końcu zdradził sekret. To wyjaśnia wszystko