A A+ A++

Najszybciej rozwijająca się w Europie sieć dyskontów niespożywczych zwiększa swoją obecność w Polsce

 

Już 28 listopada 2019 r., sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, otworzyła swój nowy sklep w Łasku. To 48 market firmy w Polsce. – Co miesiąc otwieramy co najmniej dwa nowe sklepy w Polsce, konsekwentnie zwiększając widoczność naszej marki – mówi Sławomir Nitek, Dyrektor Generalny Action Polska.

Sklep Action w Łasku, o powierzchni ok. 1000 m2, jest zlokalizowany przy ul. Warszawskiej 81A. Klienci znajdą tu około 6000 produktów w 14 różnych kategoriach, obejmujących m.in. higienę osobistą, środki czystości, wyposażenie domu, dekoracje, rozrywkę, zabawki, majsterkowanie (DIY) oraz rzemiosło. Ponad 2000 artykułów będzie można kupić za mniej niż 5 zł!
– Sklep w Łasku jest świetnie zlokalizowany. Zapewni naszym klientom wygodne zakupy
i łatwy dostęp do produktów. Cieszymy się, że możemy im to zaoferować –
mówi Sławomir Nitek. Action w Łasku zatrudnia 15 osób, dla klientów są dostępne miejsca parkingowe. Godziny otwarcia to 9:00 – 21:00 w dni powszednie i soboty oraz 9:00 – 20:00 w niedziele handlowe.

Dzięki otwarciu sklepu w Łasku, Action wzmacnia swoją obecność w centralnej części Polski. – Koncept Action jest bardzo dobrze przyjmowany i doceniany przez Polaków. Stawiamy na produkty wysokiej jakości w najniższych, możliwych cenach i szeroki asortyment, zmieniający się co tydzień. W naszych sklepach nigdy nie jest nudno – podkreśla Sławomir Nitek.Celem Action na kolejne lata jest otwarcie wielu nowych sklepów, dzięki czemu będziemy bliżej naszych klientów. Chcemy, aby każdy mógł podnosić komfort swojego życia, niezależnie od tego, jakim budżetem dysponuje.

Sieć Action weszła do Polski w październiku 2017 roku, uruchamiając sześć sklepów, które szybko zyskały popularność. Firma posiada swoje biuro w Katowicach i centrum dystrybucyjne w Osłej na Dolnym Śląsku.

O ACTION

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z ponad 1400 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. We wszystkich krajach zatrudnia ponad 50 000 osób. W 2018 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 4,2 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych. Firma może zagwarantować swoim klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję oraz racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na jakiekolwiek ustępstwa względem jakości, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych artykułów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia odpowiedzialne podejście do produkcji, zarówno pod względem społecznym, jak i środowiskowym.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBłędne oznaczanie kodów EAN na e-recepcie – Komunikat Ministerstwa Zdrowia
Następny artykułAmazon rekrutuje w Polsce ponad 1000 pracowników do nowego Centrum Logistyki E-commerce w Gliwicach