Przypominamy, że w Wejherowie, z inicjatywy prezydenta Wejherowa Krzysztofa Hildebrandta jesienią br. wprowadzona zostanie “Karta Mieszkańca”. Będzie upoważniać mieszkańców grodu Wejhera do korzystania ze zniżek, rabatów, ulg i przywilejów, realizowanych zarówno przez instytucje miejskie jak i partnerów biznesowych przystępujących do programu.
“Karta Mieszkańca” pozwoli na wspieranie lokalnych firm i przyczyni się do tego, że mieszkańcy Wejherowa z korzyścią i chęcią będą korzystali właśnie z ich oferty.
Aby zostać Partnerem Programu „Wejherowska Karta Mieszkańca” wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie Urzędu Miasta i przesłać go na adres: [email protected] lub wypełniony i podpisany papierowy wniosek wrzucić do skrzynki podawczej w siedzibie Urzędu Miejskiego przy ul. 12 Marca 195.
Po weryfikacji zgłoszeń z każdym z Partnerów podpisane zostanie indywidualne porozumienie określające jego szczegółowy udział w Programie.
Program będzie realizowany za pomocą dedykowanej aplikacji która zostanie nieodpłatnie udostępniona wszystkim Partnerom wraz z merytorycznym wsparciem. Aby móc zweryfikować uprawnienia wynikające z “Karty Mieszkańca” konieczne będzie posiadanie przez Partnera „czytnika” czyli urządzenia, które umożliwi odczytanie “Karty Mieszkańca”. tj. urządzenia mobilnego (np. smartfona z funkcją NFC) oraz dostępem do Internetu lub komputera z dostępem do Internetu.
“Karta Mieszkańca Wejherowa” to nie tylko wsparcie przedsiębiorców, to również liczne rabaty i zniżki dla posiadaczy. Kartę otrzymają mieszkańcy Wejherowa, którzy tutaj płacą podatki. Dlatego zasadniczym dokumentem jest deklaracja podatkowa PIT, gdzie wskazany jest adres zamieszkania w Wejherowie. O kartę dla dzieci niepełnoletnich będzie mógł wystąpić rodzic posiadający uprawnienie do karty.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS