A A+ A++

Wydatki właścicieli firm transportowych od lutego mogą wzrosnąć nawet o ponad połowę. Wtedy w życie wejdzie kolejna część Pakietu Mobilności.

Kierowcy z Polski będą musieli dostawać takie samo wynagrodzenie jak kierowcy w zachodnich krajach, do których jadą, na przykład we Francji lub w Niemczech. Żeby łatwiej było spełnić ten warunek, branża transportowa domaga się, by polski rząd obniżył ZUS, które firmy płacą za kierowców – podkreśla Maciej Wroński ze Związku Transport i Logistyka.

Bo jeżeli tego nie zrobi, to po prostu dostanie zero złotych: bo od zlikwidowanego stanowiska pracy, nie zapłacimy żadnego podatku, nie zapłacimy na ZUS, to także rząd powinien mieć na uwadze – dodaje Wroński.

Problem – według przewoźników – w Polsce może dotyczyć kilkunastu tysięcy – najczęściej małych – firm transportowych. Właśnie im najtrudniej będzie dopasować się do nowych przepisów.

Opracowanie:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNiebywałe! Holenderscy muzułmanie skarżą się na Facebooka
Następny artykułWniosek o odwołanie Witek. Poseł PiS: Opozycja nie zbierze większości