Ghost of Tsushima Director’s Cut zbiera aktualnie lepsze oceny niż doceniona w zeszłym roku podstawka. Gracze mogą szykować się na intensywną historię oraz zupełnie nową lokację – zainteresowani bez problemu spędzą na wyspie dobre 10-15 godzin poznając główny wątek oraz wykonując kilka misji pobocznych.
Twórcy zapowiedzieli, że Ghost of Tsushima Director’s Cut na PlayStation 5 otrzyma szereg graficznych ulepszeń, a teraz możemy sprawdzić, jak wygląda produkcja zestawiona z PlayStation 4 i PlayStation 4 Pro.
Zachęcam również sprawdzić intro – choć niektórzy pewnie będą chcieli zobaczyć ten materiał dopiero na swoim telewizorze, ale trzeba przyznać, że Sucker Punch Productions potrafi w odpowiedni sposób „otworzyć” historię. Podobną sytuację widzieliśmy zresztą w przypadku Ghost of Tsushimy.
Poniżej zobaczycie początek rozgrywki, relację prowadzoną przez dziennikarzy PlayStation Access oraz szczegółowe porównanie. Tak prezentuje się specyfikacja pozycji na poszczególnych platformach:
- PS4: 1080p + 30FPS
- PS4 Pro: 1800p +t 30FPS lub 1080p + 60FPS PS5
- (PS4 Ver.): 1800p + 60FPS
- PS5: 2160p +60FPS lub 1800p + 60FPS
Natywne wydanie na PS5 oferuje ulepszenia w efektach post-processingu, a tryb rozdzielczości zapewnia rozgrywkę przy prawie stałych 60 klatkach. Na PlayStation 5 cienie przykładowo drzew są wyświetlane lepiej, ale nie poprawiono ich rozdzielczości oraz odległości renderowania. Na PS5 poprawiono trawę, ale najlepiej ma prezentować się synchronizacja ruchu warg z japońskimi głosami.
Ghost of Tsushima Director’s Cut na PS5 nie ma ekranów wczytywania – gra włącza się w 2 sekundy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS