A A+ A++

Przed skrzyżowaniem ulicy Pocztowej z Al. Armii Krajowej został ustawiony billboard TVN24 z hasłem “Twoim prawem jest wiedzieć”.

 

“Hasło “Twoim prawem jest wiedzieć” ma również głębsze znaczenie. Ma uświadamiać, jak ważne są wolne media oraz ich rola informacyjna. Widz ma prawo wiedzieć. Jeśli zostanie tego prawa pozbawiony, nie będzie mógł podejmować świadomych decyzji i realizować innych swoich praw” – mówi Michał Samul, redaktor naczelny TVN24 i “Faktów” TVN, członek zarządu TVN Grupa Discovery.

Na zlecenie TVN i TVN24 Kantar przeprowadził w lipcu tego roku sondaż związany z wolnością mediów w kontekście ustawy anty-TVN. Zdaniem większości pytanych (aż 77 proc. ) niezależność mediów jest jedną z podstawowych wartości demokracji, a media powinny patrzeć politykom na ręce (72 proc.).  

To pokazuje, że świadomość społeczna jest duża, niemniej trzeba przypominać o roli, jaką w demokratycznym państwie odgrywają media. Prawo do bycia poinformowanym daje obywatelom szansę realizowania innych swoich wolności. Często zapominamy, że demokracja, której nieodłącznym elementem jest niezależne dziennikarstwo, nie jest nam dana raz na zawsze – dodaje redaktor naczelny TVN24 i Faktów TVN.

Kampania wystartowała 15 sierpnia i pojawi się na billboardach w całej Polsce, jak widać na zdjęciu, dotarła również do Elbląga.

Łukasz Nosarzewski

www.expresselblag.pl | wiadomości i informacje z Elbląga | dodaj portal do ulubionych

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJames Bond nie otrzyma serialu dla Amazonu. Barbara Broccoli: „robimy filmy dla kina”
Następny artykułPrześladowania chrześcijan w Korei Północnej. Celem “usunięcie wszystkich śladów”