2021-08-19 13:08
publikacja
2021-08-19 13:08
Grupa Polsat Plus spodziewa się dwucyfrowej dynamiki wzrostu rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu 2021 roku – poinformował prezes zarządu Telewizji Polsat Stanisław Janowski podczas telekonferencji z mediami.
“Drugie półrocze powinno być widocznie na plusie i wydaje się, że finalnie w tym roku wzrost będzie dwucyfrowy” – powiedział pytany o dynamikę wzrostu rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2021 roku.
W marcu Janowski spodziewał się wzrostu tego rynku w bieżącym roku na poziomie 6-6,5 proc.
W pierwszym półroczu 2021 roku wydatki na reklamę telewizyjną i sponsoring wzrosły w Polsce o 21,3 proc. do blisko 2,1 mld zł.
Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy TV Polsat w pierwszym półroczu 2021 wzrosły rdr o 26,6 proc. do poziomu 602 mln zł. W efekcie udział grupy w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrósł do 29 proc.(PAP Biznes)
epo/ osz/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS