A A+ A++

2021-08-19 13:08

publikacja
2021-08-19 13:08

Grupa Polsat Plus spodziewa się dwucyfrowej dynamiki wzrostu rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu
/ Cyfrowy Polsat

Grupa Polsat Plus spodziewa się dwucyfrowej dynamiki wzrostu rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu 2021 roku – poinformował prezes zarządu Telewizji Polsat Stanisław Janowski podczas telekonferencji z mediami.

“Drugie półrocze powinno być widocznie na plusie i wydaje się, że finalnie w tym roku wzrost będzie dwucyfrowy” – powiedział pytany o dynamikę wzrostu rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2021 roku.

W marcu Janowski spodziewał się wzrostu tego rynku w bieżącym roku na poziomie 6-6,5 proc.

W pierwszym półroczu 2021 roku wydatki na reklamę telewizyjną i sponsoring wzrosły w Polsce o 21,3 proc. do blisko 2,1 mld zł.

Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy TV Polsat w pierwszym półroczu 2021 wzrosły rdr o 26,6 proc. do poziomu 602 mln zł. W efekcie udział grupy w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrósł do 29 proc.(PAP Biznes)

epo/ osz/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPierwszy taki turniej dla firm. Świerzowa Biznes Cup i Piknik Rodzinny na zakończenie wakacji
Następny artykułNie płacili podwykonawcom. Zostali ukarani przez UOKiK