A A+ A++

Usługa pozycjonowania witryny internetowej sklepu przynosi znaczące korzyści, które przekładają się na większy ruch na stronie i możliwość zwielokrotnienia liczby zamówień. Sklepy internetowe wchodzą do grupy najważniejszych beneficjentów tego typu usługi, a zalety pozycjonowania są dla nich widoczne gołym okiem. Nie ulega jednak wątpliwości, że pozycjonowanie sklepu wymaga określonych nakładów finansowych. Z jakimi kosztami należy się liczyć, decydując się na pozycjonowanie strony?

Jakie elementy składają się na całkowitą cenę usługi pozycjonowania?

Na końcową cenę usługi pozycjonowania sklepu wpływa kompleksowość oferty agencji SEO, która rozbija pozycjonowanie na kilka etapów. Aby usługa pozycjonowania miała sens, musi uwzględniać audyt techniczny strony, research fraz kluczowych dla danego typu działalności, modyfikacje i tworzenie unikalnych treści, link building oraz raportowanie o wynikach. Można się łatwo domyślać, że oferta pozycjonowania integruje w sobie wiele indywidualnych parametrów, które uniemożliwiają podanie precyzyjnych widełek cenowych. Co więcej, firmy nawiązujące współpracę z agencją otrzymują możliwość wyboru spośród wielu form rozliczania, takich jak miesięczny abonament, opłata za godzinę pracy specjalisty, płatność za konwersje czy stawki odnoszące się do pewnych elementów wybranych z całej usługi. Negocjacje cenowe pomiędzy agencją SEO a klientem stanowią początkowy etap nawiązywania współpracy. Po określeniu potrzeb danego przedsiębiorstwa każdy profesjonalny podmiot jest w stanie wskazać indywidualny plan cenowy usługi pozycjonowania, który obejmuje wszelkie ustalone założenia.

Szacunkowe koszty pozycjonowania

Jedną z najbardziej popularnych form rozliczeń z klientami staje się ryczałt lub abonament miesięczny. Przedział cenowy, jaki tu spotkamy, waha się pomiędzy 400 zł dla małych sklepów do 15000 zł dla dużych firm, które wymagają znacznego zaangażowanie pozycjonerów w długim terminie. Pozycjonowanie w ramach ryczałtu daje gwarancję ciągłej pracy nad stroną i aktualizowania treści pod nowe wymogi algorytmów Google. Decydując się na opłatę abonamentową, klienci mają możliwość pełnego outsourcingu procesu pozycjonowania na rzecz agencji, a sami mogą się skupić na innych ważnych sferach rzeczywistości biznesowej.

Inną popularną metodą rozliczeń staje się opłata za godzinę pracy specjalisty. Stawki rynkowe kształtują się zazwyczaj w przedziale 200 – 300 zł, w zależności od podejmowanych zadań. W przypadku handlu detalicznego online to, ile kosztuje pozycjonowanie sklepu, zależy w dużej mierze od rozmachu oferty klienta. Im większy asortyment i szersza grupa odbiorców, tym koszty pozycjonowania osiągają wyższe wartości. Najlepsze agencje SEO stosują w swoim cenniku opcję płatności za konwersje, rozumianej jako zakup w sklepie internetowym lub wysłanie zapytania ofertowego. Wynagrodzenie za efekt gwarantuje klientowi zaangażowanie ze strony agencji SEO, a dla samej agencji stanowi doskonały sposób na rozwój biznesu i pomnażanie własnych zysków poprzez dawanie jak największej wartości firmie klienta.

Koszty pozycjonowania strony internetowej to złożony temat, na który składa się wiele elementów. Jedną z firm o ugruntowanej pozycji na rynku jest Artefakt.pl, który stworzył podwaliny pod współczesne działania SEO na polskim rynku. Artefakt.pl wyróżnia się konkurencyjnymi cenami i kompleksowością oferty, czyniąc pozycjonowanie dostępnym dla każdego przedsiębiorcy.

Komentarze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPatryk Jaki odpowiada sekretarzowi stanu USA. Internauci krytykują formę
Następny artykułOstrzeżenie publiczne z powodu błędnej informacji na opakowaniu