Miasto Gdynia aktywnie działa w kręgu projektu realizowanego przez UNESCO – Miasta Uczące się. Instytut UNESCO Learning City wydał właśnie publikację „Snapshots of learning cities’ responses to COVID-19”, w której zebrał dobre praktyki działań miast, w tym Gdyni, w trakcie pandemii i inicjatyw w obszarach szeroko rozumianego uczenia się.
Latem ubiegłego roku Katarzyna Ziemann z Laboratorium Innowacji Społecznych i Beata Szadziul z Gdyni Rodzinnej opracowały dla Instytutu UNESCO sprawozdanie z działań w obszarze wsparcia rodzin, które zwróciło uwagę Instytutu. W opublikowanym teraz przez UNESCO dokumencie wyróżniono gdyński projekt – na stronie 13 opisano dobre praktyki Gdyni Rodzinnej, wskazując je tym samym jako ważne i warte podzielenia się z innymi na całym świecie. To nie był łatwy czas, udało nam się jednak stworzyć niezwykłą społeczność po drugiej stronie ekranów i w jakiś sposób byliśmy wtedy razem, ważni dla siebie.
Mamy nadzieję, że pamiętacie nasze wspólne spotkania w ramach:
- Oto Bajka #otobajka;
- Ważne Rozmowy #ważnerozmowy;
- Dzieciaki w chacie #dzieciakiwchacie;
- Animacje Oli #animacjeoli;
- Chodźcie przed Ekrany #chodźcieprzedekrany;
- Rodzinne podróże #rodzinnepodróże;
- Wpadnij do nas online #wpadnijdonasonline.
Link do publikacji UNESCO, którą można czytać online lub pobrać ze strony (klik)
Publikacja UNESCO (mat. UNESCO)
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS