A A+ A++

Miasto Gdynia aktywnie działa w kręgu projektu realizowanego przez UNESCO – Miasta Uczące się. Instytut UNESCO Learning City wydał właśnie publikację „Snapshots of learning cities’ responses to COVID-19”, w której zebrał dobre praktyki działań miast, w tym Gdyni, w trakcie pandemii i inicjatyw w obszarach szeroko rozumianego uczenia się.

Latem ubiegłego roku Katarzyna Ziemann z Laboratorium Innowacji Społecznych i Beata Szadziul z Gdyni Rodzinnej opracowały dla Instytutu UNESCO sprawozdanie z działań w obszarze wsparcia rodzin, które zwróciło uwagę Instytutu. W opublikowanym teraz przez UNESCO dokumencie wyróżniono gdyński projekt – na stronie 13 opisano dobre praktyki Gdyni Rodzinnej, wskazując je tym samym jako ważne i warte podzielenia się z innymi na całym świecie. To nie był łatwy czas, udało nam się jednak stworzyć niezwykłą społeczność po drugiej stronie ekranów i w jakiś sposób byliśmy wtedy razem, ważni dla siebie.

Mamy nadzieję, że pamiętacie nasze wspólne spotkania w ramach:

  • Oto Bajka #otobajka;
  • Ważne Rozmowy #ważnerozmowy;
  • Dzieciaki w chacie #dzieciakiwchacie;
  • Animacje Oli #animacjeoli;
  • Chodźcie przed Ekrany #chodźcieprzedekrany;
  • Rodzinne podróże #rodzinnepodróże;
  • Wpadnij do nas online #wpadnijdonasonline.

Link do publikacji UNESCO, którą można czytać online lub pobrać ze strony (klik)

Publikacja UNESCO (mat. UNESCO)

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNa Rynku Głównym odbędą się Międzynarodowe Targi Sztuki Ludowej
Następny artykułPrzegląd wydania nr. 32