Burger King promuje kultowe Whoppery, sugerując, że są lepsze niż olimpijskie złoto. W nowej akcji „Whopper Medals” marka zachęca fanów do śledzenia sportowych rozgrywek i daje możliwość zdobycia darmowego burgera.
Pełni satysfakcji sportowcy przygryzający wygrane medale to częsty widok towarzyszący igrzyskom olimpijskim. Nie inaczej jest tym razem w Tokio – media codziennie publikują zdjęcia wyróżnionych olimpijczyków zagryzających zdobyte medale. Burger King postanowił poszukać przyczyny tego częstego zjawiska. Marka sugeruje, że głodni olimpijczycy gryzą medale, bo… wyobrażają sobie, że są to Whoppery.
Burger King wraz z francuską agencją reklamową Buzzman ruszył więc z akcją Whopper Medals, w której zachęca fanów sportowych rozgrywek do śledzenia gestów olimpijczyków. Każdy, kto zauważy ujęcie sportowca gryzącego medal, może dzięki temu zdobyć burgera. Należy w tym celu zrobić zrzut ekranu i opublikować zdjęcie w mediach społecznościowych, opatrując je hashtagiem #WishItWasAWhopper, a następnie odebrać darmowego Whoppera.
Kampania Whopper Medals działa w belgijskich mediach społecznościowych od 27 lipca do końca igrzysk olimpijskich, czyli do 8 sierpnia. Burger King stworzył też 35-sekundowy spot promujący akcję. Film kończy się retorycznym pytaniem sugerującym, że Whopper jest lepszy niż samo złoto.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS