A A+ A++

– Wniosę do pracy całe moje doświadczenie, pasję, kontakty, zapał, humor, energię, a nawet więcej – zapowiedział dziarsko nowy CDO, który wcześniej między innymi przez blisko 11 lat pracował w Cisco.

W marcu o powołaniu pierwszego CDO poinformowała znana z suplementów diety Herbalife Nutrition z siedzibą w Los Angeles. Joe Miranda, który objął tę funkcję, odgrywał taką rolę m.in. w Thomson Reuters. Z kolei w styczniu 2020 r. z nominacji cieszył się Victor Koelsch, pierwszy CDO w amerykańskim Polarisie, osiągającym miliardowe przychody producencie skuterów śnieżnych, łodzi i off-roadowych wehikułów na kołach. On również miał już taki punkt w CV, w koncernie Michelin.

Podobną nominację otrzymał Jason Hirschhorn, pierwszy CDO w MTV Networks. Tylko że to wydarzyło się w roku 2005. Przez niektóre źródła Jason Hirschhorn jest wymieniany jako pierwszy CDO na świecie, nieformalnie pełnił taką funkcję jeszcze wcześniej.

Podsumujmy: dla niektórych firm chief digital officer to już funkcja z tradycjami (McDonald’s ma globalnego CDO od 2013 r.), dla innych nowe rozwiązanie, po które wcześniej nie sięgnęli.

To właśnie debata na temat roli i kompetencji CDO, obok wyłonienia najlepszych, jest celem konkursu Chief Digital Officer of the Year, organizowanego przez Forbesa i Business Insidera, pod patronatem Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii. Jest on … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMniejsze podatki dla innowatorów
Następny artykułPowiat Oświęcim: Władze Powiatu Oświęcimskiego upamiętniły 77. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego