Choć oba motocykle postały na bazie tej samej maszyny, każdy z customów CMX „Sport” i CMX „Bobber” zostały zaprojektowane tak, by budzić emocje klientów o różnych gustach.
CMX SPORT – “Sportowa maszyna do codziennej jazdy “.
Modyfikacje dokonane przez speców z FCR Original podkreślają praktyczność i radosny charakter Hondy Rebel, jednocześnie eksponując jej sportowe, muskularne i agresywne rysy. Modyfikacja tylnego wahacza pozwoliła na zamontowanie 17-calowego tylnego koła z modelu CB500F z oponą Dunlop D212 o rozmiarze 190/55-ZR17 oraz pary czarnych amortyzatorów Öhlins. Przedni błotnik zyskał nowy kształt i został obniżony o 25 mm. W motocyklu zamontowano poszerzoną kierownicę, dzięki której nie trzeba używać tak dużej siły do prowadzenia motocykla. Prędkościomierz powędrował na górną półkę.
Podczas projektowania kształtu motocykla wykorzystano technologię skanowania 3D. Wzrok przyciąga specjalnie wykonany z włókien węglowych i poliestrowych zbiornik paliwa (z aluminiowym wlewem) oraz kanapa pokryta alkantarą. Tradycyjne zarówki zastąpiono diodami LED. Sportowego charakteru dodają ręcznie wykonane podnóżki, a czerwono-czarny lakier i detale nawiązują do klasycznego wizerunku Hondy. Od strony technicznej silnik pozostał niezmieniony fabryczny, a jedyną zmianą jest nowy układ wydechowy wykonany ze stali nierdzewnej FCR Original.
CMX BOBBER – „Wzmocnienie customowego ducha, przy jednoczesnym zachowaniu rozrywkowego charakteru…”
Ten motocykl został zaprojektowany w stylu bobber. Mimo obniżenia przodu o 25 mm, zawieszenia obu kół i tylny wahacz są fabryczne. Wykonane specjalnie dla tego motocykla czarne szprychowe koła ubrano w grube opony Bridgestone.
W bobberowym klimacie utrzymana jest aluminiowa kierownica, skórzane siedzenie z perforowanymi skórzanymi profilami, prosty aluminiowy przedni błotnik (z wykończeniem Mirrachrome) oraz malowane obramowanie reflektora.
Specjalistom z FCR Original udało się wyjątkowo sprytnie rozmieścić kierunkowskazy LED w klasycznym stylu Mini-Bates, a podobnie jak w CMX Sport, skan 3D pozwolił na stworzenie customowego poliestrowo-węglowego zbiornika paliwa z satynowym wykończeniem Mirrachrome/blue oraz aluminiowego wlewu paliwa. Wydech FCR Original z powłoką ceramiczną jest ważnym elementem wykończenia, podkreślając mechaniczne piękno motocykla.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS