Chcesz wiedzieć, co się dzieje w Białymstoku i w regionie? Zapisz się na nasz poranny newsletter lokalny, a nic Cię nie ominie!
Umowa o współpracy została właśnie podpisana. Z jednej strony parafowała ją prezeska Jagiellonii Agnieszka Syczewska, która zastąpiła na tym stanowisku Cezarego Kuleszę, właściciela discopolowej firmy Green Star (współpracują z nią Zenon Martyniuk czy zespół Boys), ubiegającego się o stanowisko prezesa PZPN.
Ze strony miasta umowę podpisał wiceprezydent Rafał Rudnicki, który nadzoruje m.in. sport i promocję.
– Podjęcie współpracy jest wynikiem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach przetargu, w którym została wyłoniona właśnie Jagiellonia Białystok – wyjaśnia Agnieszka Błachowska z magistratu.
Dodaje też, że umowa o współpracy dotyczy sezonu 2021/2022. Obejmuje między innymi przyznanie miastu tytułu Partnera Tytularnego – czyli umieszczenie nazwy “Białystok” w nazwie klubu – ekspozycję logo miasta na oficjalnym stroju sportowym zawodników Jagiellonii podczas wszystkich meczów, ekspozycję logo miasta w przestrzeni stadionowej (np. na bandach reklamowych, ściankach do wywiadów, telebimach, materiałach poligraficznych), ekspozycję logo miasta w internecie (w oficjalnych mediach społecznościowych i na stronie klubowej). W ramach umowy klub Jagiellonia otrzyma od miasta prawie milion złotych.
Piłkarze Jagiellonii przez cały sezon będą promować Białystok podczas swoich sportowych działań. 23 lipca umowę w tej sprawie podpisali zastępca prezydenta Białegostoku Rafał Rudnicki i prezes Jagiellonii Agnieszka Syczewska Fot. Materiały prasowe Urzędu Miejskiego w Białymstoku/Marcin Jakowiak
– Jagiellonia to marka sama w sobie. Nie ma drugiego takiego białostockiego klubu sportowego, który byłby tak znany nie tylko lokalnie, ale też w skali krajowej i międzynarodowej. Współpraca z Jagiellonią to dla miasta powód do dumy i radości. Całemu zespołowi życzymy powodzenia w grze – uważa wiceprezydent Rafał Rudnicki.
Wcześniej, w latach 2016–2020, Jagiellonia Białystok otrzymywała wsparcie – dotacje ze strony miasta w ramach otwartych konkursów ofert (na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie). W ubiegłym sezonie dofinansowanie klubu wyniosło 1 mln 50 tys. zł, a jeszcze wcześniej kwoty te wynosiły od ponad 3,5 mln zł do prawie 3,8 mln zł.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS