W nadchodzącym sezonie logotyp forBET-u zostanie umieszczony z przodu koszulek meczowych zawodników, a także na sprzęcie sztabu trenerskiego. Współpraca będzie się odbywała także na innych polach, mianowicie klub wraz ze sponsorem przedstawi kibicom dedykowane oferty. W przyszłości forBET ma przygotować dla sympatyków żółto-biało-niebieskich atrakcje także w dniach rozgrywania spotkań.
– Umowa z forBET-em to kolejny krok w stronę rozwoju Motoru jako organizacji i duży sukces. Czujemy satysfakcję, że tak uznane marki nawiązują z nami długoterminową współpracę. Wierzymy, że razem możemy jeszcze dużo osiągnąć. Chcemy wzmacniać pozycję naszego klubu na piłkarskiej mapie Polski, a umowa z forBET-em pokazuje, że zmierzamy w dobrym kierunku – stwierdziła na klubowej stronie internetowej Marta Daniewska, prezes lubelskiego klubu.
Zadowolenia z powodu zawarcia umowy nie krył także Paweł Majewski, dyrektor marketingu forBET-u, który powiedział m.in., że bardzo się cieszy z nawiązania tej współpracy, a cele jego firmy i Motoru są zbieżne, czyli stały rozwój. Motor ma w planach awans do I ligi, a potem wejście do ekstraklasy, więc ta współpraca powinna przynieść korzyści obu stronom.
Warto dodać, że forBET wspiera m.in. Raków Częstochowa, gdyńską Arkę, ŁKS Łódź, Polski Związek Tenisowy czy reprezentację kraju w amp futbolu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS