To pierwszy mój materiał nowego na Autocentrum.pl offroadowego cyklu poświęconego samochodom 4×4, które sprawdzam wyłącznie poza drogami utwardzonymi. Jeep Renegade 4xe jest idealny na sam początek, bo jest połączeniem legendy terenowej Jeepa, współczesnej klasyki, czyli crossovera, a także napędu na cztery koła zbudowanego w systemie hybrydowym.
Jeep Renegade 4xe to hybryda plug-in, w której napęd tylnej osi jest realizowany przez silnik elektryczny. Do dyspozycji oddaje kierowcy 240 KM mocy systemowej. Jest też możliwość przejechania ok. 30-35 km, a dynamika jest bardzo dobra. Niestety nie wszystko poszło idealnie. Jeep nie jest mistrzem tworzenia hybryd.
Odmiana Trailhawk, dostępna obecnie wyłącznie jako hybryda, ma oczywiście pewne walory, które mocno ją wyróżniają na tle pozostałych wersji. Zwiększony prześwit i kąty solidnie chronią podwozie i zderzaki w terenie. Są też terenowe tryby, a ogólne zdolności terenowe, pomimo dodatkowej masy 500 kg, na papierze są niemal identyczne jak wcześniej. Ale czy w praktyce też? No już niekoniecznie. Dlaczego? Tego dowiecie się z filmu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS