A A+ A++

fot. A.S.O./ Alex Broadway

Zapraszamy na nowy odcinek Bonjour Tour – podcast Rowery.org tym razem o nadchodzących etapach w Alpach, sytuacji Jumbo-Visma i sprintach, a do tego Sylwester Szmyd o kierowaniu ucieczką z samochodu zespołu.

W trzecim odcinku podcastu Bonjour Tour Kacper przygląda się alpejskim etapom, które peleton Tour de France czekają w najbliższy weekend.

Etapy 8 (150,8 km) i 9 (144,9 km) to zaledwie 295 kilometrów, ale w programie ż 10 alpejskich wspinaczek, w tym kombinacja Col de Romme (8,8 km; 8,9%) i Col de la Colombière (7,5 km; 8,5%) w sobotę oraz Col du Pré (12,6 km, 7,7%), Cormet de Roselend (5,7 km, 6,6%) oraz Tignes (21 km, 5,6%) w niedzielę.

Po kilku sprinterskich potyczkach czas na przegląd zachowań na ostatnich metrach, a tu pod lupą Mark Cavendish oraz paczka z Alpecin-Fenix. Przed Alpami sprawdzamy też co u Primoza Roglica, który od 3. etapu jedzie mocno obandażowany. 

W ramach segmentu “Niezbędni”, prezentującym cykl krótkich rozmów z polskimi masażystami, trenerami i mechanikami ekip uczestniczących w wyścigu Tour de France, tym razem swoim doświadczeniem dzieli się Sylwester Szmyd. Były kolarz, a dziś dyrektor sportowy i trener zespołu Bora-hansgrohe, opowiada o prowadzeniu samochodu zespołu podczas Wielkiego Touru i taktyce na ucieczki.

Podcast Bonjour Tour dostępny jest w serwisach Youtube oraz Spotify.



Jeśli znalazłeś w artykule błąd lub literówkę prosimy, daj nam o tym znać zaznaczając błędny fragment tekstu i używając skrótu klawiszy Ctrl+Enter.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPasażerka autobusu spadła z fotela i uderzyła w barierki
Następny artykułPowrót Donalda Tuska. Borys Budka rezygnuje z przywództwa w PO