“Jeśli możesz, wypłać wcześniej gotówkę”, niektóre banki uprzedziły swoich klientów o planowanych przerwach technicznych. Część z nich również radzi, aby wcześniej wykonać ważne przelewy lub przełożyć zakupy przez internet.
Przerwa techniczna w Pekao
Pekao24 ostrzega, że od 2.07.2021 od godz. 18.00 do 4.07.2021 do godz. 23.00 planuje prace serwisowe w zakładce Inwestycje oraz Usługi Maklerskie.
W tym czasie klienci banku nie skorzystają z serwisu i aplikacji Pekao24Makler oraz platformy eTrader Pekao. Fundusze inwestycyjne dystrybuowane przez bank będzie można obsłużyć w starym serwisie Pekao24.
Przerwa techniczna w ING Banku Śląskim
ING Bank Śląski podaje, że w nocy z 3 na 4 lipca w godzinach od 00:00 do 4:00 będą zaplanowane prace serwisowe. W tym czasie funkcje związane z kartami w Moim ING i ING Business będą ograniczone.
Nie będzie można:
- aktywować kart, zmieniać limitów transakcyjnych, ubezpieczać kart i nadawać kodów PIN,
- zamówić kart płatniczych i śledzić szczegółów wysyłki zamówionych kart,
- przypisać do telefonu kart w aplikacji Moje ING Mobile,
- dodać kart z poziomu portfeli zewnętrznych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay),
- wykonać operacji na rachunku karty kredytowych,
- nie będą działać pożyczki oraz procesy sprzedażowe rachunków bieżących i oszczędnościowych.
- może być utrudnione korzystanie z płatności 3DSecure (transakcje potwierdzane jednorazowo kodem SMS).
Zastrzeganie kart będzie odbywać się wyłącznie na infolinii. Dodatkowo, jak podaje ING Bank Śląski, w nocy 4/5 lipca 2021 od 00:30 do 01:00 mogą występować chwilowe przerwy w realizacji transakcji wpłat w bankomatach sieci Planet Cash/ ING.
“Jeśli możesz, wypłać pieniądze, zrób ważne przelewy i zakupy w internecie poza godzinami niedostępności”, czytamy w komunikacie banku.
Prace serwisowe w Banku Pocztowym
4 lipca 2021 r. w Banku Pocztowym będą prowadzone prace administracyjne, w wyniku których w godzinach 00:00 – 04:00 wystąpi brak możliwości dokonania płatności kartą w sklepach internetowych, które wymagają autoryzacji 3D Secure.Przerwa techniczna w Nest Banku Utrudnienia w działalności bankowości elektronicznej zgłosił również Nest Bank. Od godz. 0.30 do godz. 3.00 w nocy 04.07.2021 r. bankowość internetowa i aplikacja mobilna działać będą w trybie przyjmowania zleceń.
To oznacza, że:
- zlecenia (np. zlecenie przelewu) zostaną zapisane w systemie, ale zrealizowane dopiero po zakończeniu prac,
- usługa BLIK będzie w tym czasie niedostępna,
- nie będzie możliwości realizacji przelewów natychmiastowych oraz doładowania telefonu komórkowego,
- niedostępne będą operacje na saszetkach (zasilenie, zmiana kwoty, usunięcie saszetki) oraz zarządzanie celami oszczędnościowymi,
- nie będzie możliwe zasilenie rachunku, do którego została wydana karta debetowa lub kredytowa,
- niedostępne będą płatności za zakupy internetowe,
- w tym czasie klienci nie otworzą nowego konta ani nie złożą wniosku o wydanie karty (do systemu obsługi wniosków zapraszamy po zakończeniu prac).
Prace serwisowe w Idea Cloud
Jak czytamy w komunikacie banku, w związku z pracami modernizacyjnymi w dniu 02.07.2021 od godziny 22:00 do godziny 06:00 dnia 03.07.2021 r. nastąpi przerwa w dostępie do bankowości internetowej Idea Cloud oraz Aplikacji Mobilnej.
WS
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS