A A+ A++

Przede wszystkim brudna pościel czy po prostu brudny pokój – to rzeczy, które sprawiają, że większość gości hotelowych jest gotowa w tym samym momencie opuścić chwilę wcześniej wynajęty pokój. Ale lista zaniedbań i istotnych elementów jest zdecydowanie dłuższa. I nie zawsze dotyczy porządku.

Najnowsze badania nastrojów gości hotelowych zleciła firma brytyjska firma P&G Professional. Okazuje się, że nic nie działa na nas tak źle jak nieporządek w pokoju, w którym zamierzamy nocować. A w zależności od miejsca czy przedmiotu dot. nasze niezadowolenie może znacząco wzrastać.

Badanie wykazało, że najmocniej działa na nas brudne prześcieradło. Takie odkrycie, u 75 proc. badanych oznacza natychmiastowe opuszczenie hotelu. Podobnie podchodzimy do brudnej łazienki, choć tutaj zrezygnowałoby 71 proc. z ankietowanych.

Więcej: https://www.fly4free.pl/najgorsze-przewinienia-hoteli/

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKsięża zwabiali ofiary do swoich mieszkań. Raport diecezji płockiej o nadużyciach seksualnych
Następny artykułWyróżnienia za pamięć gen. br. Tadeusza Buka