Przede wszystkim brudna pościel czy po prostu brudny pokój – to rzeczy, które sprawiają, że większość gości hotelowych jest gotowa w tym samym momencie opuścić chwilę wcześniej wynajęty pokój. Ale lista zaniedbań i istotnych elementów jest zdecydowanie dłuższa. I nie zawsze dotyczy porządku.
Najnowsze badania nastrojów gości hotelowych zleciła firma brytyjska firma P&G Professional. Okazuje się, że nic nie działa na nas tak źle jak nieporządek w pokoju, w którym zamierzamy nocować. A w zależności od miejsca czy przedmiotu dot. nasze niezadowolenie może znacząco wzrastać.
Badanie wykazało, że najmocniej działa na nas brudne prześcieradło. Takie odkrycie, u 75 proc. badanych oznacza natychmiastowe opuszczenie hotelu. Podobnie podchodzimy do brudnej łazienki, choć tutaj zrezygnowałoby 71 proc. z ankietowanych.
Więcej: https://www.fly4free.pl/najgorsze-przewinienia-hoteli/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS