A A+ A++

Idziesz do PKO BP? Stanie w kolejce masz pewne. Ludzie stoją, narzekają, rozważają radykalne rozwiązanie, no i skarżą się “Panoramie Oleśnickiej“, która napisała o tym artykuł…

– Proszę podjechać pod bank PKP BP na ulicy 3 Maja w Oleśnicy. Pod drzwiami w tropikalnym upale stoi prawie 30 osób! To rzecz niesłychana – mówi Panoramie, nie kryjąc emocji, starszy mężczyzna.

Faktycznie, kiedy podjeżdżamy we wskazane miejsce, przeszło 20 osób jest pod bankiem, część z nich kryje się przed Słońcem po drugiej stronie ulicy. Ludzie są mocno poirytowani, zwłaszcza osoby starsze, dla których pierwsze w tym roku upały są nie do zniesienia. Jedna z osób cierpliwie czekająca na wejście do banku informuje nas, że takie sytuacje są tu na porządku dziennym.

Ludzie stoją w zimie na mrozie, jesienią na deszczu, a teraz w pełnym słońcu. Nikt się klientami banku nie przejmuje. To rzecz niedopuszczalna – żali się kobieta w średnim wieku.

– Nigdzie nie ma takich kolejek, nawet w służbie zdrowia, jak w państwowej instytucji, którą jest PKO BP w Oleśnicy – komentuje starszy mężczyzna, mieszkaniec gminy Oleśnica. – Prawie dwie godziny stałem w kolejce w poniedziałek, nie dałem rady, odpuściłem i stanąłem raz jeszcze następnego dnia i kolejne prawie 2 godziny. Za sam bilet parkingowy zapłaciłem 5 złotych, nie mówiąc o straconym czasie, zdrowiu i nerwach. Na moich oczach w kolejce stały prawie 90-letnie kobiety z balkonikami. To się w głowie nie mieści, co tam się dzieje. Bank czynny jest w godzinach od 9 do 16, a z moich obserwacji wynika, że obsługa nie radzi sobie z natłokiem klientów, z których duża część przyjeżdża do banku z terenu.

Ten nasz rozmówca dodaje, że rozmawiał z rodziną, która przyjechała z niepełnosprawnym synem z Bierutowa.

Wielu bierutowian po ostatnim wysadzeniu bankomatu i zamknięciu oddziału, chcąc, nie chcąc, musi korzystać z usług PKO w Oleśnicy. Moim zdaniem, jeżeli wystąpiła taka okoliczność, dyrekcja powinna zwiększyć obsadę w okienkach obsługujących klientów. Okienek jest pięć, a kasjerek dwie, czasami trzy. Tu kolejki były zawsze, ale w ostatnim czasie problem zrobił się bardzo duży. To nie najlepiej świadczy o podejściu tak dużej firmy do swoich klientów. Nikt nie wyjdzie, nie wytłumaczy, nawet nie stara się rozładować emocji. Ludzie komentowali, że pod Urzędem Gminy na 11 Listopada w czasie pandemii postawiono specjalny namiot dla petentów. Tam przynajmniej ktoś pomyślał, że na ludzi może padać deszcz lub świecić palące słońce. W przypadku PKO, gdzie kolejki są non stop, nikt na taki pomysł nie wpadł. Kompletne zero empatii. Poważnie rozważam alternatywne rozwiązanie i przeniesienie swojego rachunku do innego banku. Dodam, że większość stojących pod bankiem osób usiłowała odebrać swoje świadczenia – renty, emerytury. Nie każdy ma przecież kartę bankomatową zwłaszcza osoby w podeszłym wieku. Jestem rozczarowany a wręcz oburzony taką podejściem do problemu – kończy klient banku.

A co na to bank?

Wzrost liczby klientów w Oddziale 1 w Oleśnicy  nastąpił po zamknięciu Oddziału 1 w Bierutowie. Po wznowieniu obsługi bankowej w Bierutowie liczba klientów powinna zmniejszyć się, a tym samym zostanie przywrócona płynność obsługi w Oleśnicy – mówi “Oleśnickiej” Małgorzata Witkowska, specjalista z Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO. Dodajmy, że oddział w Bierutowie ma zacząć działać w lipcu.

W  piśmie, które otrzymaliśmy od PKO, są wymienione najbliższe placówki banku w Oleśnicy (w Intermarchu – tam też są zawsze kolejki…), w Twardogórze, Wrocławiu i  Jelczu Laskowicach… I cztery adresy bankomatów w Oleśnicy.

Bank proponuje też “korzystanie z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu”, a także korzystanie “z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie”.

Szkoda tylko, że wideodoradca emerytury nam nie wypłaci…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHistoria z automobilami w tle, cz. II
Następny artykułPrzychodzą rachunki. Na razie amerykańskie