Kierowca Zengő Motorsport X Cupra wygrał Superfinał A z przewagą 4,2 sekundy nad kolegą z zespołu, Jordim Gené. W Superfinale B Jean-Karl Vernay uciekł Mattiasowi Ekströmowi na 0,7 sekundy.
Augusto Farfus rozpoczynał Superfinał A z pole position i prowadził do przygody na Tornantino. Hyundai wykonał obrót na skutek przebicia lewej tylnej opony. Mikel Azcona przejął kontrolę w wyścigu.
Mattias Ekström miał ruszać z pierwszego pola w Superfinale B, ale z powodu naruszenia regulaminu parc fermé został skierowany na koniec stawki. “Eki” wyprzedził wszystkich rywali poza Jean-Karlem Vernayem.
SUPERFINAŁ A
1. Mikel Azcona (E) Cupra e-Racer 7 okr.
2. Jordi Gené (E) Cupra e-Racer +4,221
3. Rodrigo Baptista (BR) Alfa Romeo Giulia ETCR +4,938
4. Augusto Farfus (BR) Hyundai Veloster N ETCR -3 okr.
5. Tom Chilton (GB) Hyundai Veloster N ETCR -4 okr.
6. Stefano Coletti (MC) Alfa Romeo Giulia ETCR -6 okr.
SUPERFINAŁ B
1. Jean-Karl Vernay (F) Hyundai Veloster N ETCR 7 okr.
2. Mattias Ekström (S) Cupra e-Racer +0,781
3. Luca Filippi (I) Alfa Romeo Giulia ETCR +5,107
4. John Filippi (F) Hyundai Veloster N ETCR +5,642
5. Oli Webb (GB) Alfa Romeo Giulia ETCR +5,761
6. Dániel Nagy (H) Cupra e-Racer +6,302
PUNKTACJA
1. Azcona 77, 2. Vernay 72, 3. Ekström 69, 4. Gené 58, 5. L. Filippi 56, 6. Baptista 43, 7. J. Filippi 37, 8. Webb 36, 10. Nagy 31, 10. Coletti 22.
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS