Logo Orlen Oil ma trafić na koszulki meczowe piłkarzy Wisły, a także ma być eksponowane na stadionie przy Reymonta – podaje Wirtualna Polska. Według informacji mediów, klub związał się z firmą rocznym kontraktem z opcją przedłużenia o kolejne 12 miesięcy. Nieznana jest dokładna kwota wsparcia, jednak portal przyznaje, że “będzie wyższa niż 2,5 mln złotych, które płacił dotychczasowy sponsor”.
Wisła Kraków związała się z nowym sponsorem strategicznym. PKN Orlen chce stawiać na młodzież
Budżet Wisły Kraków szacowany jest na ok. 30 mln złotych, a jedną trzecią dochodu opiera się na przychodach z dnia meczowego. Po wprowadzeniu w Polsce obostrzeń związanych z epidemią koronawirusa i zakazie wpuszczania kibiców na trybuny, klub odczuł straty finansowe.
Jak dodaje WP, Orlen Oil – firma odpowiedzialna za produkcję olejów i smarów, została także sponsorem głównym Akademii Piłkarskiej Wisły Kraków, a spółce w głównej mierze zależy właśnie na rozwijaniu młodych zawodników.
Wisła Kraków zakończyła sezon 2020/21 na 13. miejscu w tabeli z przewagą ośmiu punktów nad ostatnim w tabeli Podbeskidziem Bielsko-Biała. Ostatnie tygodnie ekstraklasy były dla klubu bardzo burzliwe. W połowie maja Wisła oficjalnie poinformowała o zwolnieniu trenera Petera Hyballi. Nowym szkoleniowcem zespołu został Adrian Gul’a. Na początku czerwca klub poinformował, że związał się ze Słowakiem dwuletnim kontraktem.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS