Paul Di Resta z United Autosports USA okazał się szybszy o dwie setne od Robina Frijnsa z WRT. Alex Brundle z Inter Europol Competition stracił do Di Resty 0,067 sekundy.
Brundle objął prowadzenie w 7 minucie sesji (1.32,051). W 22 minucie Di Resta zszedł do 1.31,984.
W klasie Hypercar górą było Alpine A480. Nico Lapierre wykręcił 1.32,074. Sébastien Buemi w szybszej z Toyot uzyskał 1.32,669. Romain Dumas ulokowal Glickenhausa na 13 miejscu w generalce (1.33,875).
Daniel Serra jadący Ferrari AF Corse, dyktował tempo w GTE Pro. W klasie GTE Am najlepszy okazał się Matteo Cairoli, kierowca Porsche Project 1.
TRENING 2
1. Phil Hanson/Wayne Boyd/Paul Di Resta (GB) Oreca 07-Gibson 1.31,984
2. Robin Frijns/Ferdinand Habsburg/Charles Milesi (NL/A/F) Oreca 07-Gibson 1.32,004
3. Jakub Śmiechowski/Louis Delétraz/Alex Brundle (PL/CH/GB) Oreca 07-Gibson 1.32,051
4. André Negrão/Nicolas Lapierre/Matthieu Vaxivière (BR/F/F) Alpine A480-Gibson 1.32,074
5. Sean Gelael/Stoffel Vandoorne/Tom Blomqvist (RI/B/GB) Oreca 07-Gibson 1.32,175
6. Henrik Hedman/Juan Pablo Montoya/Ben Hanley (S/CO/GB) Oreca 07-Gibson 1.32,598
7. Sébastien Buemi/Kazuki Nakajima/Brendon Hartley (CH/J/NZ) Toyota GR010 Hybrid 1.32,669
8. Roberto González/António Félix da Costa/Anthony Davidson (MEX/P/GB) Oreca 07-Gibson 1.32,677
9. Mike Conway/Kamui Kobayashi/José María López (GB/J/RA) Toyota GR010 Hybrid 1.32,721
10. Jan Magnussen/Anders Fjordbach/Dennis Andersen (DK) Oreca 07-Gibson 1.32,772
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS