Grupa Polsat, stworzona przez Zygmunta Solorza, zmieni logotyp i nazwę. Słynne słoneczko zniknie po prawie 30 latach obecności w domach. Zmiany zaczną się od marek kluczowych: Plusa i Polsatu.
Nowe logotypy zostały zaprojektowane z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z jedną Grupą, a z drugiej – by zachowały swoje indywidualne wartości. Plus to wszystko, co jest związane z komunikacją, a Polsat – z treściami – czytamy w komunikacie. Zielony kolor Plusa to m.in. innowacja i rozwój oraz troska o środowisko i lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to energia, radość i optymizm płynące ze słońca – nierozerwalnie związanego z Polsatem.
– Dzisiaj nadszedł ważny dzień – rozpoczynamy nowy rozdział w historii Grupy – przedstawiamy nowe logotypy wspomnianych naszych najważniejszych i kluczowych marek: Plusa i Polsatu – tak zmiany zapowiedział Zygmunt Solorz. – Będziemy też w komunikacji korporacyjnej używać nowej nazwy Grupy, podkreślającej tę zależność i współdziałanie – Grupa Polsat Plus – dodał.
– Zaczynaliśmy od jednego satelitarnego
kanału telewizyjnego, który nazwaliśmy PolSat. Byliśmy pierwszym komercyjnym
kanałem telewizyjnym. Trochę później Plus udostępnił możliwość komórkowych
rozmów telefonicznych. I tak zapoczątkowała się wolność w korzystaniu z usług
telekomunikacyjnych. Obecnie, prawie 30 lat później, oferujemy milionom naszych
widzów i klientów pakiet wielu usług pod markami Plus i Polsat. Umożliwiamy
ludziom komunikowanie się z rodziną, przyjaciółmi, znajomymi, pracę, naukę, surfowanie
w internecie bez ograniczeń, gdzie mogą cieszyć się np. rozrywką, sportem czy informacją,
mogą również rozwijać swoje biznesy. Mogą cieszyć się kontentem i emocjami,
jakie dostarczamy. Wszystko to jest dostępne w wybranym przez siebie miejscu, czasie
i na dowolnym urządzeniu – mówi Zygmunt Solorz.
Grupa Polsat Plus jest dzisiaj obecna
z oferowanymi usługami w prawie co drugim domu w Polsce, mieszkańcy Polski
korzystają z ponad 18 milionów usług internetu i telefonii, a jej programy ogląda
codziennie prawie 20 milionów ludzi. Dostarcza ponad 40 kanałów telewizyjnych i posiada prawie 9 mln odbiorców usług telewizyjnych platformy cyfrowej, telewizji internetowej (IPTV, OTT Stream) oraz aplikacji z programami na żądanie (VOD/Ipla) – zaznacza Mirosław Błaszczyk, prezes Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus.
Nieco ponad rok temu grupa rozpoczęła też budowę sieci 5G i
obecnie ponad 12 mln mieszkańców Polski może korzystać z tej technologii, która oferuje transfer danych do 600 MB/s bez kabla.
Zaprezentowane nowe logotypy rozpoczynają ewolucyjne zmiany w portfolio marek Grupy oraz strategii ich komunikacji. Zmiana ta ma charakter stopniowy, jest zaplanowana i rozłożona w czasie na kilka etapów.
KWS
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS