Rodzima spółka eStoreMedia, działający w branży IT i e-handlu, pozyskała od zagranicznych funduszy 30 mln dol. finansowania. Pieniądze od inwestorów mają m.in. pomóc w zagranicznej ekspansji dostawcy oprogramowania SaaS (z ang Software as a Service), służącego do optymalizacji sprzedaży w e-commerce.
Polski biznes wsparły londyński fundusz Kennet Partners oraz monachijski Digital+ Partners. To pierwsi zewnętrzni inwestorzy startupu. Teraz eStoreMedia, twórca oprogramowania eStoreCheck, maksymalizującego sprzedaż online marek konsumenckich chce rozwinąć autorską technologię Digital Shelf Automation i mocno ruszyć z ofertą nie tylko w Europie, ale również w USA, Azji i Ameryce Południowej.
Oprogramowanie polskiej firmy pomaga zwiększać sprzedaż online i analizować obecność danych marek w sklepach internetowych oraz na platformach marketplace (takich jak np. Amazon czy Allegro). Wykorzystuje do tego sztuczną inteligencję i analizę opartą o algorytmy uczenia maszynowego (narzędzie daje firmom prowadzącym e-sprzedaż wiedzę o tym, jak ich produkty prezentowane są przez sklepy internetowe oraz co należy zrobić, aby zmaksymalizować ich sprzedaż).
Spółka eStoreMedia nie zdradza, kto jest jej klientem, ale wskazuje, że są wśród nich firmy z listy „Fortune 500”. Twierdzi, że swoje projekty już dziś realizuje w przeszło 50 krajach świata. Bartosz Kiełbinski, założyciel eStoreMedia, ma ambicję, by stworzyć uniwersalną platformę (Digital Shelf Automation), która zmieni sposób współpracy między właścicielami marek oraz sklepami prowadzącymi ich sprzedaż online. – Potrafimy tworzy … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS