A A+ A++

W ostatnich dniach poznaliśmy wiele nowych szczegółów dotyczących Horizon: Forbidden West. Autorzy ze studia Guerilla Games przyznali między innymi, że gra oczywiście będzie wyglądać lepiej i działać płynniej (nawet w 60 FPS) na PlayStation 5, ale w większości powstaje na PlayStation 4. Gracze zaczęli snuć podejrzenia, że z powodu produkcji na sprzęt starej generacji nowe przygody Aloy nie będą wyglądać na PlayStation 5 tak dobrze, jak mogłyby, gdyby były tworzone stricte pod kątem next-gena. Reżyser Mathijas de Jonge zapewnił w wywiadzie dla serwisu Singapore News Live, że nie ma powodów do obaw. Według niego tworzenie gry na dwie generacje jednocześnie nie stanowi żadnego ograniczenia. Posiadacze PS5 mogą liczyć na znacznie, znacznie więcej.

Horizon: Forbidden West powstaje w większości na PlayStation 4, ale wersja na PlayStation 5 zostanie wzbogacona o wiele dodatkowych efektów, takich jak drobne włoski na twarzy Aloy, mech porastający skały czy śledzenie promieni świetlnych. Ponadto na PS5 pojawi się tryb wydajnościowy, pozwalający na zabawę w 60 klatkach na sekundę.

“Nie wydaje mi się, aby tworzenie gry z myślą o dwóch generacjach w jakikolwiek sposób nas ograniczało. Kiedy rozpoczęliśmy prace nad nią, mieliśmy wiele świetnych pomysłów, które ostatecznie wykorzystaliśmy. Doszliśmy do momentu, w którym nie zastanawialiśmy się nad ograniczeniami sprzętowymi czy czymkolwiek w tym rodzaju. Po prostu chcieliśmy zaprojektować atrakcyjne i unikalne doświadczenie dla graczy. Wspaniałą przygodę. Mieliśmy to cały czas z tyłu głowy, kiedy rozmawialiśmy na temat questów czy wydarzeń, które czekają na graczy” – powiedział de Jonge.

“Główna różnica pomiędzy starą i nową generacją – nie licząc szybkich loadingów, dźwięku 3D oraz pada DualSense – tkwi w grafice. Na PlayStation 5 możemy dodać o wiele więcej efektów. Możemy na przykład dodać drobne włoski na twarzy Aloy czy wiele szczegółów widocznych z daleka” – tłumaczy reżyser Horizon: Forbidden West. Jak wiadomo, w wersji next-genowej pojawi się także ulepszony sposób renderowania wody, dzięki czemu będzie ona bardziej szczegółowa, mech porastający skały czy obsługa śledzenia promieni świetlnych (ray tracing).





Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUsunięte sceny z Super Mario Bros. pojawiły się w sieci. Jest szansa na wersję reżyserską filmu
Następny artykułKibice śmieją się z garniturów włoskich piłkarzy. “Reprezentacja Masterchefa”