A A+ A++

Według jego własnych słów nowy przedmiot może być historią gminy i jej administracji, parafii, miejscowego pomnika, krzyża czy parkanu.O tych krzyżach i parkanach mają nauczać w szkołach organizacje pozarządowe.

Każdy uczeń otrzymał komplet zeszytów

Nie jestem przeciwna uczeniu dzieci historii najbliższej okolicy. Na odwrót, dzieci powinny wiedzieć o swojej małej ojczyźnie jak najwięcej i dlatego jesienią 2007 r. “Gazeta Wyborcza Lublin” we współpracy z ówczesnym dziekanem Wydziału Humanistycznego KUL profesorem Januszem Drobem i szefem Ośrodka Brama Grodzka – Teatr NN Tomaszem Pietrasiewiczem przygotowała dla lubelskich gimnazjalistów wydawnictwo “15 najważniejszych wydarzeń Lubelszczyzny. Jak wpisaliśmy się w historię Europy”. Było to pięć zeszytów z tekstami napisanymi przez historyków z lubelskich uczelni. Udało się wydrukować ich i przekazać do wszystkich gimnazjów w województwie lubelskim tak dużo, że każdy uczeń otrzymał komplet zeszytów. Dzieci dostały podręcznik, a nauczyciele – pomoc dydaktyczną, z której mogli korzystać podczas zwykłych lekcji historii.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEgipt. W pożarze w areszcie dla nieletnich spłonęło co najmniej sześcioro dzieci
Następny artykułRuszyła kolejna edycja programu “Mieszkanie za remont” w Katowicach