„TUI Window” to nowa forma współpracy touroperatora z agentami. Chodzi o regularne, półgodzinne webinary, w czasie których kierownicy sprzedaży opowiedzą o nowościach u touroperatora i odpowiedzą na pytania uczestników. Celem jest zacieśnienie kontaktów z doradcami.
Niemiecki TUI chce być bliżej swoich agentów – wynika z informacji przekazanych przez kierowników sprzedaży, na które powołują się media branży turystycznej. W ramach projektu „TUI Window” regularnie odbywać mają się webinary z agentami, w czasie których kierownicy Ansgar Seibt i Michael Münßinger będą przedstawiać nowości touroperatora, tłumaczyć powody podejmowanych decyzji, a także wyjaśniać strategię biura na czas po kryzysie i sposoby wspierania agentów.
– Bardzo nam zależy na zintensyfikowaniu kontaktów osobistych z naszymi partnerami agencyjnymi i to nie tylko teraz, w czasie pandemii – mówi Seibt cytowany w komunikacie prasowym.
CZYTAJ TEŻ: Niemiecki TUI zawiesza call center dla agentów
W trakcie półgodzinnych spotkań uczestnicy będą mogli zadawać na czacie pytania, na które prowadzący od razu odpowiedzą. W planach znajdują się też rozmowy z ekspertami z różnych dziedzin.
Jeśli agent nie będzie mógł wziąć udziału w danym spotkaniu, jego podsumowanie znajdzie w wewnętrznym serwisie Newsnet.
O terminie webinarów agenci będą informowani mailowo, wówczas otrzymają też link do spotkania. By wziąć w nim udział, nie muszą instalować specjalistycznego oprogramowania.
ZOBACZ TAKŻE: TUI naciska agentów, by sprzedawali więcej
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS