Powoli nadchodzą kolejne premiery kart graficznych. W związku z tym zdecydowałem się na aktualizację platformy testowej oraz samych gier wykorzystywanych w recenzjach. Jeśli jesteście ciekawi wykorzystanych tytułów to warto zapoznać się z tym artykułem.
Po co powstał artykuł?
Na CHIPie publikujemy testy kart graficznych w formie zestawienia, co mam nadzieję, uda się utrzymać. Poza tym stosujemy podział na rozdzielczości, a nie konkretne tytuły. W takiej formie teoretycznie można wkleić opis testów przed właściwą treścią, ale niesamowicie wydłużyło by to cały artykuł, który sam w sobie jest naprawdę spory. Uważam, że nie ma sensu wklejać tam czegoś, co i tak większość z Was pewnie pominie. Zdecydowałem więc, że powstanie osobny artykuł opisujący testy, a link do niego znajdziecie w samych recenzjach. Pozwoli to na szybsze dotarcie do właściwej treści i samych testów, bez konieczności czytania czy też pomijania opisów. Jeśli będziecie chcieli się czegoś więcej dowiedzieć na temat samych testów to będziecie mogli po prostu przejść do tego tekstu.
W jakich tytułach wykonujemy testy kart graficznych?
Poniżej znajdziecie opisy gier, jakie wykorzystałem do testowania kart. W grach domyślne ustawienia to wyłączony RT i DLSS – wyjątkiem jest Metro Exodus Enhanced Edition, gdzie nie da się wyłączyć ray tracingu. Testy z RT i DLSS pojawiają się w formie osobnego artykułu, ale o tym więcej pod koniec artykułu. Ważne jest, że każdy z testów przeprowadziłem przynajmniej 3 razy lub do uzyskania powtarzalności wyników. Testy będą też przeprowadzane w trzech … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS