A A+ A++

Choć tzw. „pakiet VAT dla e-commerce” zbliża się wielkimi krokami, to Poczta Polska w najlepsze rozwija współpracę z Pocztą Chińską, czyli China Post Group. Celem jest przyspieszenie dostarczania przesyłek z Państwa Środka, a także zwiększenie ich ilości.

Poczta Polska stara się przyspieszyć dostawy z Chin

Od 1 lipca w życie wejdzie tzw. „pakiet VAT dla e-commerce”, czyli podatek nawet od małych przesyłek zamawianych na platformach sprzedażowych spoza Unii Europejskiej. Tyczy się to głównie serwisów pokroju AliExpress, z który … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNexity umacnia pozycję w Warszawie
Następny artykułGrand Prix PLS odbędzie się również w tym roku