Polkom determinacji nie brakuje. Mimo pandemii do konkursu wpłynęła rekordowa liczba nominacji – 912, czyli o 202 więcej niż w poprzedniej edycji. Choć coraz więcej firm ma problemy i często zmuszonych jest do zamknięcia działalności, przedsiębiorcze kobiety nie poddają się – adaptują swoje pomysły biznesowe do nowej sytuacji na rynku albo tworzą zupełnie nowe rozwiązania.
– Finalistki tegorocznej edycji wyróżniają się odwagą i niebywałą umiejętnością strategicznego myślenia oraz planowania. Wszystkie przeprowadziły swoje biznesy przez trudny czas pandemii. Myślę, że ich upór i wytrwałość mogą być inspiracją nie tylko dla małych i średnich przedsiębiorstw, ale także dla dużych korporacji i każdego z nas – mówi Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu DPD Polska.
Są odpowiedzialne społecznie
Wśród finalistek prawie 30 proc. stanowią przedstawicielki firm, fundacji i start-upów związanych z nowymi technologiami. Na kolejnym miejscu, jeżeli chodzi o liczebność, uplasowały się firmy z branży gastronomicznej oraz żywieniowej – stanowią 12 proc. całej listy. Taki sam odsetek finalistek stanowią te związane z branżą kosmetyczną. Przez ten rok mocno rozwinęły się również organizacj … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS