W dniu 20 maja br. w Starostwie Powiatowym w Kościerzynie odbyło się spotkanie dotyczące procedury związanej z wypłatą środków dla właścicieli lasów za wykonanie odnowienia drzewostanów po przejściu nawałnicy z dn. 11/12 sierpnia 2017 r., na podstawie art. 12 ustawy o lasach.
W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele Starostwa Powiatowego w Kościerzynie oraz przedstawiciele Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych, Nadleśnictwa Kościerzyna i Nadleśnictwa Lipusz.
Podczas spotkania omówiono szczegółowo procedurę związaną z naliczaniem środków za wykonanie odnowienia gruntów leśnych (ponownego zalesienia) oraz procedurę związaną z kontrolą i oceną realizacji tego odnowienia.
Starostwo Powiatowe w Kościerzynie przypomina, że właściciele lasów zniszczonych
w wyniku przejścia nawałnicy z dnia 11/12 sierpnia 2017 r. mogą wystąpić z wnioskiem do Starosty Kościerskiego o zwrot kosztów związanych z odnowieniem (ponownym zalesieniem) gruntów leśnych.
Wnioski dostępne są w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Kościerzynie oraz na stronie:
https://koscierzyna.e-bip.eu/index.php?id=94&p1=szczegoly&p2=235738
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS