A A+ A++

Od stycznia do końca kwietnia tego roku zarejestrowano 7805 pojazdów, w 2020 roku: 4748, a rok wcześniej: 6833. Analizując statystyki zgłoszeń zbycia i nabycia także możemy zauważyć znaczny wzrost. W tym roku takich zgłoszeń było już 8738, w roku ubiegłym: 19 872, w 2019 roku – 5752, a w roku 2018 – 5350.

Pomimo pandemii, staramy się cały czas przyjmować klientów bezpośrednio, nie ma u nas czasu oczekiwania na rejestrację (są urzędy, w których działa system kolejkowy, ale terminy załatwiania spraw są bardzo odległe, czeka się dwa, a nawet trzy tygodnie). U nas czasami trzeba postać w kolejce (prosimy naszych klientów o wyrozumiałość), ale wszystkie sprawy mogą oni załatwić w tym samym dniu, „od ręki” – mówi Maria Losko, naczelnik Wydziału Komunikacji w Urzędzie Miasta Tychy.

W lutym tego roku, w celu usprawnienia funkcjonowania wydziału, utworzono odrębne stanowiska do obsługi klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego.

W wydziale, który mieści się na ulicy Budowlanych, można także dokonać płatności w kasie wydziału (nie trzeba jechać do głównej siedziby Urzędu Miasta Tychy przy Al. Niepodległości).

Wszyscy klienci, sprawy urzędowe mogą załatwiać za pośrednictwem portali eurzad.umtychy.pl, epuap.gov.pl, sekap.pl. Informacje można uzyskać także telefonicznie i mailowo.

BM / tychy.info, źródło: UM Tychy

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł109. Rocznica śmierci Bolesława Prusa
Następny artykułGrała A Klasa – TABELE