Hiszpańska marka szykuje się do otwarcia swojego flagowego salonu w Galerii Jurajskiej.
Mango wróci do Galerii Jurajskiej. Umowa została już podpisana. Hiszpański brand zajmie w centrum handlowym lokal o powierzchni 680 m kw. Prace w lokalu już trwają, jego otwarcie zaplanowano na I połowę czerwca tego roku.
MANGO to jedna z najpopularniejszych marek modowych na świecie, posiadająca sklepy w 112 krajach, zajmujące łącznie ponad 800 tys. m kw. W Polsce, razem z najnowszym lokalem, marka będzie mieć 28 sklepów ulokowanych w 14 miastach. Mango jest obecne m.in. w Warszawie, Krakowie, Szczecinie i Poznaniu.
W Polsce marka ulokowana jest głównie w największych i najpopularniejszych centrach handlowych. Sklep Mango w Galerii Jurajskiej będzie jedynym sklepem marki w północnej części woj. śląskiego.
– Marka wraca do naszego centrum handlowego w wielkim stylu, nie tylko ze zdecydowanie większym sklepem, ale przede wszystkim z szerszą niż w przeszłości ofertą. Unikalny w tej części woj. śląskiego brand dopełni kluczową dla Galerii Jurajskiej ofertę modową, wprowadzając do niej kolejny element wyróżniający nasz tenant mix na rynku lokalnym i regionalnym – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
– Ostatnie lata przyniosły znaczący rozwój oferty modowej w Galerii Jurajskiej. Wielu naszych najemców zdecydowało się na modernizację sklepów, wprowadzenie nowych konceptów czy wynajem większej powierzchni. Pojawiły się także nowe marki. Mimo pandemii i trudnej rynkowej sytuacji, ten rozwój jest kontynuowany, czemu sprzyja fakt, że Galeria Jurajska stale postrzegana jest jako bardzo atrakcyjna biznesowo lokalizacja o ogromnym potencjale leasingowym – mówi przedstawicielka Galerii Jurajskiej.
I faktycznie, centrum handlowe ma wiele do zaoferowania markom takim jak MANGO. – Brandy lokujące u nas swoje sklepy robią to w mocnym otoczeniu modowym, generującym footfall i obroty. Co więcej, zyskują dostęp do ogromnego i nienasyconego markami rynku, liczącego sobie blisko milion potencjalnych klientów. Nie bez znaczenia jest także bardzo mocna regionalna pozycja galerii, która sprawia, że dla mieszkańców Częstochowy, ale i miast ościennych, jesteśmy od dekady obiektem pierwszego wyboru, zwłaszcza na zakupy modowe – mówi.
Ten potencjał dostrzegła hiszpańska marka. – MANGO to ważny rynkowy gracz, który z dużą rozwagą podchodzi do lokalizacji swoich sklepów, wybierając nie tylko najlepsze na rynku centra handlowe, ale także obiekty o dużym potencjale biznesowym, inwestujące w swój rozwój. Cieszy więc to, że budowana latami pozycja Galerii Jurajskiej została doceniona przez markę – dodaje Anna Borecka-Suda.
GJ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS