07.05.2021r. 14:00
W tylnej części My Ami Cargo ma znajdować się kolejny zamykany schowek, w którym można bezpiecznie przechowywać mniejsze przedmioty, takie jak okulary przeciwsłoneczne lub smartfon. W sumie miniaturowy BEV ma mieć użyteczną objętość 400 litrów i ładowność 140 kilogramów.
W napędzie nic się nie zmieniło w porównaniu z ujawnionymi wcześniej dwumiejscowymi specyfikacjami: akumulator 5,5 kWh ma wystarczyć na 75 kilometrów, ładowanie odbywa się z domowego gniazdka 220 V. Dzięki My Ami Cargo Citroën nie chce konkurować z większymi (elektrycznymi) samochodami dostawczymi, ale raczej z dwu- lub wielokołowymi e-rowerami cargo.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS