A A+ A++

07.05.2021r. 14:00

Skrzynia została zaprojektowana tak, aby pomóc zabezpieczyć ładunek. Ponieważ jednak rozciąga się tylko do dolnej krawędzi okien aby nie zasłaniać kierowcy widoku, jego użyteczność jest nieco ograniczona. Pokrywka schowka może służyć również jako rodzaj półki lub biurka. Można schować dokumenty przewozowe, broszury lub tablet we wnęce wielkości arkusza A4.

W tylnej części My Ami Cargo ma znajdować się kolejny zamykany schowek, w którym można bezpiecznie przechowywać mniejsze przedmioty, takie jak okulary przeciwsłoneczne lub smartfon. W sumie miniaturowy BEV ma mieć użyteczną objętość 400 litrów i ładowność 140 kilogramów.

W napędzie nic się nie zmieniło w porównaniu z ujawnionymi wcześniej dwumiejscowymi specyfikacjami: akumulator 5,5 kWh ma wystarczyć na 75 kilometrów, ładowanie odbywa się z domowego gniazdka 220 V. Dzięki My Ami Cargo Citroën nie chce konkurować z większymi (elektrycznymi) samochodami dostawczymi, ale raczej z dwu- lub wielokołowymi e-rowerami cargo.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW pandemii konsumenci częściej zgłaszają problemy
Następny artykułMiędzyrzeccy Policjanci zapraszają do wstąpienia w ich szeregi.